حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود و نصب اپلیکیشن پاپیتا | PAPITA آموزش زبان انگلیسی اندروید و آیفون

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با دانلود و نصب اپلیکیشن پاپیتا | PAPITA کودکان شما می توانند آموزش زبان انگلیسی را در دستگاه های اندروید و آیفون و همچنین تلوزیون های هوشمند فرا بگیرند و  به بهترین نتیجه ها در راه یادگیریِ این زبان کاربردی برسند.

اپلیکیشن آموزش زبان پاپیتا یکی از نمونه های آموزش زبان انگلیسی بسیار موفقی است که در حال حاضر توسط کابران پر شماری مورد استفاده قرار گرفته و نظر مطلوب آن ها را به نحو احسن جلب کرده است، چرا که تمام مراحلِ طراحی، محتوا و قالب اعم از انیمیشن ها و صداها و گرافیک این اپلیکیشن یک به یک زیر نظر بهترین کارشناسان و متخصصین انجام شده است تا در نهایت محصولی کاربردی و جذاب را در اختیار کاربران خصوصا کودکان قرار دهد.

از آن جا که یکی از اساسی ترین دغدغه ی والدین آموزش زبان انگلیسی فرزندان شان است. تیم پاپیتا|‌PAPITA این اپلیکیشن را طوری طراحی کرده است که برای افراد زیر ۱۳ سال بسیار مناسب می باشد و بزودی نسخه مکالمه و محاوره ای پاپیتا برای تکمیل فرآیند آموزش زبان انگلیسی پاپیتا عرضه می شود. برای اطلاع از زمان عرضه صفحه اینستاگرام پاپیتا رسمی به آدرس @Papitair  را دنبال کنید.

با این حساب دیگر جای هیچ نگرانی و دغدغه ای نیست و شما می توانید از طریق بهره مندی از امکانات بی نظیر Papita پس از گذشت کوتاه ترین بازه ی زمانی شاهد ارتقای چشمگیرِ فرزند خود در فراگیری زبان انگلیسی باشید.

ویژگی های اپلیکیشن پاپیتا  به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی :

قبل از هر چیزی لازم است بگوییم کارشناسان توسعه دهنده پاپیتا در طراحی این اپلیکیشن آموزش زبان در وحله ی اول خود را به جای زبان آموزان گذاشته اند تا با آگاهی بیشتر و درک ملموس نیاز آن ها، یک اپلیکیشن جامع و ثمر بخش ارائه دهند، چرا که در این راه جلب رضایت تمام و کمال کاربر مهم تر از هر چیز دیگری است. در واقع با ارائه این اپلیکیشن کاربردی و جلب رضایت کاربران طبیعتاً روز به روز تعداد متقاضی ها بیشتر می شود، پس هر چه در توان داشتیم گذاشتیم و حالا نوبت شماست که فرصتِ وجود این اپلیکیشن مفید را از دست ندهید.

ویژگی های پاپیتا بر اساس مراحل ساختِ درست و خلاقانه اش، شامل موارد درجه یک و زیادی است که تعدادی از آن ها عبارتند از:

  • فضای آموزشی در اپلیکیشن Papita بر خلاف بسیاری از نمونه های مشابه کاملاً منعطف، متنوع و بسیار زیبا است، به طوری که باعث شده همچون آموزش های سنتی خسته کننده نباشد. جالب است بدانید کودکان با دیدن المان و انیمیشن های جذابِ این اپلیکیشن ناخودآگاه جذب شده و با لذت از آن استفاده می کنند.
  • جذابیت پاپیتا فقط محدود به فضای زیبا، متنوع و منعطف آن نیست، چرا که متد های آموزشی هم تاثیر بسزایی در این مسئله دارند. در واقع با پاپیتا، زبان انگلیسی را در قالب سرگرمی ارائه شده و به هیچ وجه کودک را در مخمصه ی آموزش های خسته کننده گرفتار نمی کند. این کار باعث می شود نکات و محتوا های ارائه شده در ذهن به طور دائم حک شوند.
  • متد های آموزشی ارائه شده در Papita بر گرفته از به روز ترین منابع تخصصی می باشند که پایه بازی دارند.
  • از دیگر ویژگی های پاپیتا لازم است به تنوع بالای محتوا های ارائه شده اشاره کنیم. این اپلیکیشن سعی کرده است نگاه جامعی به آموزش زبان انگلیسی داشته باشد و از آموزش های محاوره ای گرفته تا مهارت خواندن، نوشتن برای کاربران را در بر بگیرد. نا گفته نماند بانک لغات ارائه شده در پاپیتا دارای دسته بندی های مختلفی اعم از میوه ها، رنگ ها، اعداد و ریاضی – رنگ ها – اشکال و اعضا بدن و غیره است.
  • پاپیتا تمام مجوزهای لازم مانند اینماد و شامد را دارد. وجود این مجوز ها نشان دهنده ی تضمین کیفیت، اعتبار و مطلوبیت پاپیتا است. گفتنی است اخذ مجوزهای لازم مانند اینماد و شامد برای ما کار بسیار آسانی بود، چرا که تمام پروتکل های لازم را عیناً رعایت کرده ایم.
  • تصاویر جذاب، سادگی، قیمت ثابت و در عین حال مقرون به صرفه و نبود محدودیت زمانی و ده ها مورد دیگر که همگی جزء ویژگی های ثابت شده ی اپلیکیشن آموزش زبان پاپیتا هستند. از ویژگی های پاپیتا رسمی می باشد.

آموزش زبان انگلیسی اندروید و آیفون با دانلود و نصب اپلیکیشن پاپیتا

دانلود و نصب اپلیکیشن پاپیتا به نحوی است که برای سیستم عامل های اندروید و آیفون امکان پذیر بوده و به سادگی انجام می شود. جالب است بدانید آموزش زبان انگلیسی اندروید و آیفون با دانلود و نصب اپلیکیشن پاپیتا فقط محدود به یک دستگاه نمی شود و شما می توانید در صورت دلخواه اپلیکیشن را در دستگاه دیگری با همان شماره نصب کرده و استفاده کنید.

از آن جا که در عصر امروز سیستم عامل های اندروید و آیفون در دسترس اکثریت است، پس اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی پاپیتا را می توان از در دسترس ترین منابع آموزشی معتبر و کارآمد معرفی کرد.

ارتباط با پشتیبانی پاپیتا :

جهت ارتباط با پشتیبانی پاپیتا لطفا به دایرکت پیج اینستاگرام پاپیتا رسمی به آدرس @Papitair  پیام بدید. در سریع ترین زمان پاسخ شما را می دهند.

سایت رسمی پاپیتا www.Papita.ir

ایمیل support@papita.ir

دانلود مستقیم پاپیتا | Papitaنسخه آیفون

دانلود مستقیم پاپیتا | Papitaنسخه اندروید

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

این برنامه به درد خودتون نه بچتون هم نمیخوره
من خریدمش درون برنامه ای ولی فکر میکنم بهتر بود برم پارک حداقل یه ذره صورتم میخندید

papitair

سلام
پاپیتا را چه مبلغی خریدید و چند ترم داخلش بود ؟

Mahdi

من یکی هیچوقت زبانم خوب نبوده و فکر نکم خوبم بشه😒😒

Mahdi

مگه قراره با همچین برنامه ای زبان یاد بگیری؟

Milad7

تشکر بابت معرفی اپ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات