حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید سامسونگ گلکسی Note 20 FE در دست توسعه باشد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی S20 FE سامسونگ یک نمونه جذاب از موبایل های پرچمدار اقتصادی بازار است که توجه خیلی ها را به خود جلب کرد. حالا که این فرمول جواب می دهد، بیاید کمی آن را به سری نوت اضافه کنیم، ها؟ گفته می شود که شاید سامسونگ گلکسی Note 20 FE در دست توسعه باشد.

گلکسی Note 20 FE

امسال یعنی سال ۲۰۲۱ شاید آنقدرها برای طرفداران سری خاص Galxy Note جذاب نباشد، چرا که آینده سری محبوب گلکسی نوت ما در معرض خطر است. همچنین شایعات از هر جهت به سمت ما می آیند و می گویند که سامسونگ سری نوت را حذف می کند یا حضورش کمرنگ خواهد شد. سامسونگ به طور جدی ایده حذف Galaxy Note را در سال ۲۰۲۱ به منظور “متحد کردن محصولات این برند” به طور بالقوه با ادغام خطوط Galaxy S و Galaxy Note آغاز کرده است.

در سری بعدی شایعات نقل قول یک مقام سامسونگ به ما گفت:

“ما در حال آماده سازی برای عرضه سری Galaxy Note در سال آینده هستیم.”

بنابراین، چه اتفاقی برای سری Galaxy Note در سال 2021 خواهد افتاد؟ شایعه جدید راس یانگ موضوع را روشن می کند و یک پیشرفت بالقوه را ارائه می دهد، بدون آنکه با گفته های فوق مغایرت داشته باشد.

گلکسی Note 20 FE

گلکسی Note 20 FE

تحلیلگر مشهور (و مدیر عامل DSCC) مجموعه ای از پیش بینی ها را در رابطه با نمایشگر Note در توییتر منتشر کرده است. آنطور که به نظر می رسد، سامسونگ ممکن است امسال یک مدل نهایی Galaxy Note را منتشر کند، اما این شاید Galaxy Note 21 نخواهد بود. در عوض، ممکن است شرکت کره ای قصد داشته باشد سری Note را با مدل نسخه Fan Edition به روز کند.

سال گذشته، سامسونگ تصمیم گرفت نسخه ارزان قیمت تری از گلکسی اس 20 خود را به بازار عرضه کند و نام آن را Galaxy S20 Fan Edition یا FE قرار داد. صادقانه بگویم، این یک موفقیت بود و این دستگاه انفجار محبوبیت شگفت انگیزی را به دنبال داشت. بنابراین، شاید منطقی قوی پشت پیش بینی آقای راس وجود داشته باشد. با توجه به اینکه سری جدید Galaxy S21 نسبت به مدل قبلی خود قیمت کمتری دارد، یک دستگاه Note مقرون به صرفه تر و در عین حال دارای توانایی بسیار منطقی است.

نظر شما چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هرچی میزاره برای نوت ۲۰ اف ای اگزینوس ۹۹۰ نزاره

Milad7

نیا که در نیامدنت صوابه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)