حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۲۰ فن ادیشن / Galaxy Note 20 FE لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد سامسونگ از راهبرد گوشی های FE یا فن ادیشن خود راضی است. پس از موفقیت قابل توجه گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن حالا گلکسی نوت ۲۰ فن ادیشن / Galaxy Note 20 FE لو رفته است. دستگاهی که اقتصادی تر از گلکسی نوت ۲۰ و برادر بزرگتر اولترا آن خواهد بود و امیدواریم که مشخصات خوبی هم داشته باشد.

گلکسی نوت ۲۰ فن ادیشن

سامسونگ Galaxy Note 20 FE ممکن است تلفن هوشمند بعدی “Fan Edition” این غول کره ای باشد. در حالی که این شرکت هنوز در مورد مدل جدید Galaxy FE خود اعلامیه رسمی نکرده است، وب سایت برزیل اعلام کرد که برای مدت کوتاهی از Galaxy Note 20 FE نام برده شده است. روند عرضه گوشی های Fan Edition با Samsung Galaxy S20 FE در ماه سپتامبر آغاز شد (البته ما به یاد داریم که گلکسی نوت ۷ اصلاح شده هم با همین پسوند ارایه شده بود). این مدل خاص به عنوان یک مدل اقتصادی تر از سری پرچمدار گلکسی S20 ارائه می شود و لیستی از رنگ های متفاوت را برای جذب مصرف کنندگان جوان ارائه می دهد.

همچنین سم موبایل گزارش می دهد که صفحه سامسونگ Galaxy S20 FE در وب سایت برزیلی این شرکت شامل ذکر سامسونگ Galaxy Note 20 FE در نوشته های ریز پایین صفحه است.

گزارش شده که این شرکت در صفحه جزئیات حالت شب Galaxy S20 FE از گلکسی Note 20 FE نام برده است. با این حال، سایت یک به روزرسانی دریافت کرده و دیگر هیچ جزئیاتی از این دست نشان داده نمی شود.

برند سامسونگ

سامسونگ

سامسونگ وجود Galaxy Note 20 FE را تأیید نکرده است. با این وجود، این شرکت در مراسم معرفی Galaxy S20 FE اشاره کرد که در سال های آینده نیز به عرضه نسخه های Fan Edition از گوشی های پرچمدار خود ادامه خواهد داد.

هفته ها قبل از ورود رسمی Galaxy S20 FE این تلفن از طریق نشت های مختلف به ما گزارش شد. همچنین در سایت های صدور گواهینامه، از جمله TENAA چین مشاهده شد. با این حال، این موارد درباره Galaxy Note 20 FE که هنوز در وب دیده نشده است، صدق نمی کند.

همانطور که SamMobile در گزارش خود اشاره کرده است، جزئیاتی که از Galaxy Note 20 FE در سایت سامسونگ ظاهر شده است فقط می تواند اشتباه تایپی باشد.

با گفتن این موارد، سامسونگ اوایل امسال گلکسی نوت ۱۰ لایت را به عنوان نمونه اقتصادی تر گلکسی نوت ۱۰ به بازار آورد. این حداقل دلیلی را برای این شرکت به ارمغان می آورد که حداقل نسخه اقتصادی تری از سری گلکسی نوت ۲۰ را ارائه دهد که در ماه آگوست به نمایش درآمد. اما با این وجود، هیچ تأیید واضحی در مورد Galaxy Note 20 FE وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ یک گلکسی نوت ارزان تر در حدود قیمتی ۷۰۰ دلار برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

😑😐نوت 20 خودش مگه چیه که میخواد FE هم بده؟

S AH

بیا و ال سی دی نزن

Mahdi

یه ال سی دی لازمه واسه سامسونگ

Auroro

فک کنم قلمش چوبیه

The MTest MT

اه اه یه فن سامسونگ با قندشکن به همه منفی میده

Milad7

بیخیال این فن ادیشن دیگه چه سمی بود 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)