حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلاک 666,666 بیت کوین حاوی یکی از آیه های انجیل !

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رمزارز

در بلاک شماره ی 666,666 شبکه ی بیت کوین یک پیام مخفی از کتاب مقدس انجیل با مضمون “ما شکست نمی خوریم” در یک تراکنش دیده شده است. این آیه از کتاب ششم عهد جدید و در قسمت نامه ای به رومیان آمده است. قبلا نیز در برخی بلاک های شبکه بلاک چین بیت کوین پیام هایی دیده شده بود.

پیام مخفی در بلاک چین بیت کوین :

ابتدا کاربری با نام emzy@bitcoinhackers.org@ متوجه این موضوع شد. این آیه از کتاب ششم عهد جدید و در قسمت نامه ای به رومیان آمده است:

” به وسیله ی شیطان شکست نمی خوریم اما شیطان را با خوبی ها شکست می دهیم.”

در تراکنشی که در این بلاک انجام شده است، تعداد بیت کوین های یکسانی (432,100 ساتوشی معادل 160 دلار) به دو آدرس مختلف، ارسال شده است. اولین کاراکتر های این آدرس های بلاک چینی شامل کلمات God (خدا) و Bible (انجیل) می باشد.

بیت کوین انجیل

سابقه پیام نوشتن در بلاک چین :

این اولین باری نیست که چنین پیام هایی در شبکه ی بیت کوین دیده می شود. معروف ترین این پیام ها، جمله ای می باشد که در بلاک جنسیس (اولین بلاک استخراج شده ی بیت کوین توسط ساتوشی) به ثبت رسیده است.

” مجله ی تایمز 3 ژانویه 2009(14 دی 1387)، صدر اعظم در آستانه ی تصویب دومین کمک مالی به بانک ها.”

 

هر شخصی که این تراکنش ها را انجام داده است، بیش از 50 دلار را به عنوان کارمزد تراکنش به شبکه پرداخت کرده است که 5 برابر بیشتر از میانگین کارمزد تراکنش روزانه در شبکه می باشد. این به این معنی می باشد که هدف کسی که این تراکنش را انجام داده است این بوده که این پیام در بلاک 666,666 بیت کوین به ثبت برسد.

بیت کوین انجیل

در بلاک شماره ی 630,000 نیز در جمله ای دیگر به چاپ بی رویه پول توسط فدرال رزرو آمریکا به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 (1399) اشاره شده است. آمده است:

“نیویورک تایمز 9 آوریل 2020 (21 فروردین 99) با تزریق 2.3 تریلیون دلاری، برنامه ی فدرال رزرو فراتر از برنامه ی نجات اقتصادی سال 2008(1387) رفته است.”

گنجاندن یک پیام در بلاک چین بیت کوین در سالیان اخیر به یک رویداد عادی تبدیل شده است. قبل از این، پیام های دیگری نظیر  پیشنهاد ازدواج، شعر، سخن بزرگان و… در بلاک چین بیت کوین به ثبت رسیده بود.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

کتاب مقدس مکاشفه 13:18

این حکمت است. بگذارید کسی که عقل دارد تعداد جانور را محاسبه کند ، زیرا تعداد آنها یک مرد است و تعداد او ششصد و شصت و شش است.

https://www.bibleref.com/Revelation/13/Revelation-13-18.html

TheFreeCritic

ممنون از مقاله

TheFreeCritic

وسیله ی شیطان شکست نمی خوریم اما شیطان را با خوبی ها شکست می دهیم

مگه doom عه ؟؟ 😐😂

AŁɪ

یه عمری مارو با این چیز شعرا به بازی گرفتن .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی