حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی نوکیا ۱.۴ با قیمت ۱۰۰ دلاری و حسگراثرانگشت ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

می دانیم که HMD Global یا همان شرکت فنلاندی ساخت تلفن های هوشمند با نام تجاری نوکیا، به جای تمرکز روی رده پرچمدار، کاملا روی بازارهای سطح پایین و متوسط ​​متمرکز شده است. این یک اقدام هوشمندانه است با توجه به اینکه مجبور است با اپل، گوگل، سامسونگ و دیگر برندهای اقتصادی قوی در آن رده قیمت رقابت کند. این بار درباره Nokia 1.4 و ویژگی که اولین بار به گوشی های اقتصادی نوکیا خواهد آورد، صحبت می شود. بیاید ببینید آیا گوشی نوکیا ۱.۴ با قیمت ۱۰۰ دلاری و حسگراثرانگشت ارایه می شود؟

نوکیا ۱.۴

آنچه HMD Global در مقایسه با سایر سازندگان گوشی های هوشمند، بسیار عالی عمل می کند این است که به روزرسانی های اصلی سیستم عامل اندروید را به سرعت برای همه تلفن های هوشمندی که ارائه کرده، فراهم می کند. همچنین، محصولات آن ارزش زیادی در برابر پول پرداختی دارند. دقیقاً مانند گوشی هوشمند نوکیا سطح پایین جدیدی که HMD قصد دارد خیلی زود به بازار عرضه کند.

این گوشی هنوز معرفی نشده، به عنوان نوکیا 1.4 شناخته می شود و اولین گوشی هوشمند سری ۱ نوکیا است که از حسگراثرانگشت بهره می برد. این ویژگی معمولاً برای تلفن های خیلی ارزان قیمت دور از دسترس است. طبق گزارش جدید، قیمت نوکیا 1.4 حدود ۱۰۰ دلار پیش بینی شده است و اگر از لیست مشخصات قضاوت کنیم، داشتن دستگاهی مشابه این گوشی توسط کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی بسیار ارزان هستند، سخت خواهد بود.

در ابتدا، نوکیا ۱.۴ توسط پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی همراه با یک رم 1 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا، مجهز خواهد بود. این اصلاً چشمگیر نیست اما به خاطر داشته باشید که ما در مورد یک تلفن 100 دلاری صحبت می کنیم.

بقیه مشخصات گوشی کاملاً مناسب بوده و شامل یک نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی HD+ ، دوربین دوگانه (8MP + 2MP) ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری عظیم 4000 میلی آمپری است. نوکیا 1.4 علاوه بر سنسور اثر انگشت که قبلاً به آن اشاره کردیم، از یک جک صوتی 3.5 میلی متری و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار است.

پیش بینی می شود نوکیا 1.4 به جای اندروید 11 با اندروید 10 (احتمالاً نسخه Go) روانه بازار شود. در این صورت ، شاید HMD چند ماه پس از راه اندازی بازار گوشی، یک نسخه جدید نرم افزاری را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی نوکیا با حسگراثرانگشت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حیف پول 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)