حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی کوییک آر اتوماتیک + مشخصات کامل

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

هفته پیش بود که خبر تولید کوییک آر اتوماتیک را در ترنجی خواندیم. خودرویی که به گفته مدیران سایپا و پارس خودرو قرار است ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار باشد و طرفداران خود را راضی نگه دارد. در این مطلب به معرفی کامل این محصول جدید می پردازیم. با ترنجی همراه باشید.

کوییک آر اتوماتیک :

هفته پیش مدیران این دو خودرو ساز خبر دادند که قصد دارند نمونه اتومات خودرو کوییک آر را تولید کنند. در حال حاضر تولید آزمایشی این هاچ بک کراس در تهران آغاز شده است. با نگاهی به بازخورد مثبت مشتریان به محصول جدید این گروه خودروسازی، نسل جدید کوییک آر اتوماتیک توسعه داده شده و به زودی وارد خط تولید خواهد شد. در دوره های قبلی فروش و پیش فروش خودروسازی سایپا، کوییک به یکی از محصولات پرطرفدار آن ها تبدیل شد.

پس از معرفی کوییک آر و کوییک آر پلاس دنده ای پارس خودرو به سمت تولید نسخه اتوماتیک این خودرو رفته است. آن طور که گفته می شود، تولید آزمایشی کوییک آر اتوماتیک و یا بهتر بگوییم، کوییک آر پلاس اتوماتیک در این شرکت خودروسازی شروع شده است.

کوییک آر اتوماتیک

به گفته مدیران پارس خودرو و سایپا، کوییک آر اتوماتیک ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار خواهد بود و بدیهی است که برای رسیدن به این هدف، با قیمت گذاری این هاچ بک کراس دو رنگ کمتر از پژو ۲۰۷i اتوماتیک و پژو پارس اتوماتیک انجام شود. حال با توجه به این موضوع به سراغ بررسی ویژگی های کوییک آر پلاس اتوماتیک رفته ایم.

کوییک آر اتوماتیک

مشخصات کوییک آر اتوماتیک :

این خودرو جدید به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی و ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان را به چرخ های جلوی کوییک آر اتوماتیک می رساند.

جعبه دنده اتوماتیک کوییک آر اتوماتیک ساخت کمپانی پانچ بلژیک است و تفاوتی با جعبه دنده کوییک های اتوماتیک قبلی ندارد. این جعبه دنده CVT قابلیت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک را دارد و حالت رانندگی اسپرت و برفی برای آن تعبیه شده است.

کوییک آر اتوماتیک

کوییک آر اتوماتیک

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که کوییک آر اتوماتیک با چه ویژگی هایی به بازار می آید. اما این احتمال وجود دارد که این خودرو امکاناتی نزدیک به کوییک اتوماتیک را داشته باشد. از سویی با توجه به تصویر منتشر شده از جانب سایپا، مشخص است که ویژگی های کابین این خودرو بسیار نزدیک به کوییک های اتوماتیک سال های قبل است. در صورتی که کوییک آر اتوماتیک با امکانات کامل به بازار عرضه شود، می توان گفت که این خودرو دارای ویژگی های زیر است:

فرمان کمکی برقی

ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب

ترمز ABS، EBD و BAS

رینگ آلومینیومی

استارت دکمه ای

نمایشگر لمسی

رهیاب ماهواره ای

سنسور باد لاستیک

دوربین و سنسور پارک عقب

شیشه ها و آینه های عقب

تهویه الکتریکی دستی

کروز کنترل

محدودکننده سرعت

رهیاب ماهواره ای

چراغ روشنایی روز

دو کیسه هوای SRS

بلوتوث

و…

 

شما تجربه ای از خودرو کوییک دارید؟ به نظر شما کوییک آر اتوماتیک با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این زباله چیه که اتوماتیکش چی باشه 😐 خدایی پیکان از این با کلاس تره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی