حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Hitman 3 برای ایکس باکس، پلی استیشن و PC منتشر شد!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | بازی

بازی Hitman 3 پس از چند ماه تریلر و اطلاعات مختلف، منتشر شد. این بازی در تاریخ 20 ژانویه 2021 منتشر شد که توانست نظر و انتقاد های مثبتی دریافت کند.

اطلاعات و بررسی بازی Hitman 3

مامور 47 دهه هاست که به عنوان یک قاتل حرفه ای شناخته شده، این مامور از مهارت های بسیار حرفه ای خود در انواع تجارت های کثیف در سراسر جهان استفاده می کند. با Hitman 3، سه گانه World of Assassination او به ناچار به پایان خونین خود می رسد. سه نسخه قبل این بازی قصد ایجاد یک سیستم منظم را داشتند که همه آنها در این نسخه به پایان می رسد و می توان گفت باید منتظر یک پایان هیجان انگیز باشید.

گیم پلی بازی هیتمن 3 چگونه بود؟

هیتمن همیشه در مورد انداختن بازیکنان در مکان های نا آشنا، هدف قرار دادن افراد خاص و سپس کشتن آنها شناخته شده بوده است. هیتمن 3 در بهترین حالت خود تجربه ای مانند تجربه های دیگر این نسخه را ارائه می دهد، ارائه سناریو های پیچیده و ارائه ابزارهای مورد نیاز بازیکنان برای انجام مأموریت ها به روش های مختلف.

وقتی برای اولین بار در بازی یک ماموریت را شروع کردم یعنی مأموریت افتتاحیه بمب گذاری در دبی، قبل از کشتن اهدافم، به طور آشکار تا آنجا که می توانستم آسمان خراش Scepter را گشتم و به طبقات و مکان های مختلف آن رفتم. ساعتی بعد من  در هدف بازی را کشتم بدون اینکه حتی یک نفر متوجه شود که من ساعت ها در آن ساختمان بوده ام.

مکان ها و عناصر جدید بازی Hitman 3

Hitman 3 عناصر جدیدی از جمله دوربین را اضافه کرده است، اما مهمترین مورد آن میانبر های موجود در بازی است. با باز کردن قفل درب های خاص یا دسترسی به نردبان ها، می توانید راه های جدیدی را کشف کنید و سریعتر به مکان دلخواه خود برسید.

برای انجام هر ماموریت، بازی راه و روش های مختلفی در پیش روی شما میگذارد. برای انجام بهتر هر ماموریت شما باید ریسک ورود از هر مکان را بررسی کنید و سپس بهترین راه را برای انجام ماموریت پیدا کنید.

سبک ماموریت های بازی هیتمن 3

سبک ماموریت های بازی هیتمن 3

IO Interactive سالهاست که مشغول ساختن این نوع مأموریت ها است و این تجربه نشان می دهد که این شرکت ایده های جدیدی را اجرایی کرده است. تقریبا هر ماموریت در این بازی تا حدودی برای بازیکنان قدیمی این سری آشنا خواهد بود. هدف نهایی در ماموریت ها از بین بردن اهداف مشخضی است، اما Hitman 3 ثابت کرد که هنوز فضای کافی برای تنوع بیشتر وجود دارد. برای مثال یک ماموریت از شما حل یک رمز و راز طولانی (و قتل اختیاری) را می خواهد و شما را در نقش غیرمعمول بازپرس خصوصی یا بازجو قرار می دهد.

یکی دیگر از ماموریت ها این است که شما بدون داشتن هیچ گونه اطلاعاتی در مورد هویت هدف خود شروع به انجام ماموریت می کنید. شما باید قبل از شروع قتل، مکالمات بین افراد مختلف را گوش دهید. اگر بی تاب و کم حوصله باشید قطعا با اولین سر نخ یک نفر را هدف خود قرار می دهید و با شکست مواجه می شوید. شما باید به تمام حرکات، گفتگو ها و سر نخ ها توجه کامل کنید تا هدف مورد نظر را به درستی شناسایی کنید. من نزدیک به دو ساعت به یک شرکت فناوری پیشرفته در چین نفوذ کردم و تقریباً هر لحظه مجذوب آن می شدم.

ماموریت نهایی این بازی با اینکه تا حد زیادی به صورت خطی پیش می رود ولی هنوز هیجان لازم را دارد.

بازی Hitman 3 در کل چگونه بوده است؟

Hitman 3 یک پایان شایسته برای این سه گانه است، اما اگر توسط توضیحات این نوشته تحت تاثیر قرار نگرفته باشید، احتمالاً نظر شما تغییر نخواهد کرد و تجربه خوبی از بازی نخواهید داشت. پیشرفت های این بازی بیشتر به چشم افرادی خواهد آمد که طرفداران این نسخه بوده اند، این بازی به جای تغییرات بزرگ در سبک و گیم پلی به روش سنتی پایانی بر نسخه های قبلی داده است، اتقا قابلیت های بازی کم بوده و نمی توان به عنوان یک نسخه متفاوت از هیتمن آن را دید.

اگر از اسلحه های دو نسخه قبلی راضی نبوده اید در این نسخه تغییری مشاهده نخواهید کرد و مانند همان دو نسخه قبل طراحی شده است. این بازی بیشتر بر روی روایت داستان، ایجاد هیجان و مخفی کاری تمرکز کرده است. اگر جزو کسانی هستید که از بازی های داستانی، مخفی کاری و هوشی لذت می برید حتما این بازی را تجربه کنید.

منتظر نظرات شما هستیم!

ممنون از اینکه با خبر ” بازی محبوب Hitman 3 برای ایکس باکس، پلی استیشن و PC منتشر شد! ” همراه ترنجی بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره بازی Hitman 3 دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

متا تا اینجا 88

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین کرمانی