حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موقع خرید هدفون به این موارد توجه کنید!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

وقتی می‌خواهید هدفون بخرید به چه مواردی توجه می‌کنید؟ آیا به برند اطمینان می‌کنید و اولین محصول برند مورد علاقه‌تان که با بودجه‌ی شما هم‌خوانی دارد را می‌خرید؟ یا به پیشنهادات دوستان و آشنایانتان اطمینان می‌کنید؟ در این نوشته با هم مرور می‌کنیم که برای خرید هدفون باید به چه مواردی توجه داشته باشید.

سوال اول – چطور از هدفون استفاده می‌کنید؟

اول از همه باید تصمیم بگیرید هدفون را برای چه کاری می‌خواهید بخرید. آیا قرار است از هدفون فقط در اتاق یا محل کارتان استفاده کنید؟ یا می‌خواهید توی مترو و اتوبوس هم به موسیقی گوش بدهید؟ دانستن این مورد به شما کمک می‌کند که گزینه‌های اضافی را حذف کنید. مثلا اگر تصمیم دارید از هدفون در بیرون از خانه استفاده کنید، احتمالا خرید هدفونی که چند ده میلیون تومان قیمت دارد منطقی نباشد؛ چون ممکن است آن را گم کنید و پولتان از بین برود.

سوال دوم – چه مدل هدفونی می‌خواهید؟

به طور کلی می‌توانیم هدفون‌ها را به سه دسته‌ی Over-Ear، On-Ear و In-Ear تقسیم کنیم. دسته‌ی اول روی کل گوش و کمی از ماهیچه‌های بالا و پایین گوش قرار می‌گیرد و از همه بزرگ‌تر است. دسته‌ی دوم فقط روی گوش قرار می‌گیرد. دسته‌ی سوم داخل گوش می‌رود. بسته به اینکه سایز سر شما چقدر است و چقدر تحمل وزن هدفون دارید، اینجا می‌توانید گزینه‌های اضافه را حذف کنید.

 

سوال سوم – هدفون با سیم می‌خواهید یا هدفون بی سیم؟

این سوال هم اهمیت زیادی دارد. چون هر کدام از این مدل‌ها، مزایا و معایب خودشان را دارند. مثلا هدفون با سیم شما را با مشکل شارژ مواجه نمی‌کند. اما از طرف دیگر، هدفون‌های بی سیم با مشکل پاره شدن کابل مواجه نمی‌شوند.

سوال چهارم – چه موزیکی می‌خواهید گوش بدهید؟

اگر طرفدار موسیقی کلاسیک هستید، احتمالا نیازی به بیس زیاد ندارید؛ اما اگر هیپ‌هاپ گوش می‌دهید، احتمالا نباید بیس را نادیده بگیرید. جواب این سوال مقدار زیادی به سلیقه‌ی شما بستگی دارد و به همین دلیل نمی‌توانید به نظرات هر کسی گوش بدهید. بهترین راه برای پیدا کردن جواب این سوال، این است که قبل از خرید هدفون را با موسیقی دلخواهتان تست کنید.

 

سوال پنجم – چطور موزیک را تست کنم؟

در فروشگاه اینترنتی صدااستور، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که می‌توانید با حضور در شوروم صدااستور، همه‌ی هدفون‌ها را تست کنید و مدلی را بخرید که جواب همه‌ی سوالاتتان در آن جمع شده باشد. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران این باشید که هدفونی بخرید که مطابق سلیقه‌ی شما نباشد.

اگر هم برای شرایط کرونا ترجیح می‌دهید به شوروم صدااستور نیایید و به صورت اینترنتی خرید کنید، کافی است به وب‌سایت ما سری بزنید و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. قبل از خرید هم می‌توانید با همکاران بخش فروش ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

دوستان میشه ایرپاد خوش قیمت برای گیمینگ و فیلم معرفی کنید که در فیلم و گیم تاخیر نداشته باشه ؟
بودجه تا 1.5

بهترینش کدومه؟ air dot شیائومی چطوره یا هایلو ؟

Milad7

خیلی ممنون .خسته نباشی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات