حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محدودیت تعمیر گوشی سامسونگ توسط تعمیرکار شخص ثالث در حال اعمال است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

وقتی در مورد صنعت تلفن های هوشمند صحبت می کنید، متوجه خواهید شد که تعمیرات شخص ثالث بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید رایج است. بیشتر اوقات، مردم واقعا حاضر نیستند هزینه های بالایی را برای تعمیر تلفن های خود بپردازند وقتی که می توانند قطعات را بصورت آنلاین خریداری کنند و این کار را خودشان انجام می دهند یا شخص دیگری را استخدام می کنند تا این کار را برای آنها انجام دهد. متاسفانه این کار توسط اپل بسیار محدود شده است و حالا خبر می رسد که محدودیت تعمیر گوشی سامسونگ توسط تعمیرکار شخص ثالث در حال اعمال است

محدودیت تعمیر گوشی سامسونگ توسط تعمیرکار شخص ثالث

سامسونگ یکی از بازیگران اصلی در بازار گوشی های هوشمند است و گرچه من نمی توانم امکان تعمیر گوشی های هوشمند آنها را در بالاترین حد قرار دهم، اما مصرف کنندگان بدون هیچ مشکلی می توانستند برای تعمیرات شخص ثالث مراجعه کنند.

خوب، به نظر می رسد اکنون شرایط تغییر کرده است زیرا گزارش جدید نشان داده است که سامسونگ مخفیانه تعمیر شخص ثالث را محدود کرده است و تعمیر توسط تعمیرکار شخص ثالث باعث خراب شدن تلفن شما می شود. احتمالا این شما را به یاد اپل می اندازد زیرا مطمئناً برای من که اینطور است.

تعمیر تلفن سامسونگ می تواند حسگر اثر انگشت را از کار بیاندازد

یک ویدیو توسط یک کاربر یوتیوب Riki Kim به اشتراک گذاشته شد. آنها نشان دادند که چگونه تعمیر گلکسی A51 و جایگزینی صفحه نمایش باعث شد حسگر اثر انگشت اپتیکال در نمایشگر به طور کلی از کار بیفتد.

برند سامسونگ

برند سامسونگ

درک این نکته مهم است که یو جفرز دیگر یوتیوب نیز همین آزمایش را انجام داده است تا بفهمد مشکل به نظر می رسد. همانطور که به نظر می رسد، داشتن جدیدترین پچ امنیتی اندروید بر روی تلفن خود این مسئله را پیش می کشد و بازگشت به نسخه قدیمی آن را برطرف می کند.

هنوز هم امیدواری وجود دارد که راه فراری برای مشکل جدید هست اما باز هم وصله های امنیتی اندروید ضروری هستند و شما نمی توانید فقط با نسخه های قدیمی همراه باشید.

بسیاری از کاربران همین مسئله را با تلفن های مختلف مانند A50 و A70 گزارش کرده اند. برای کار کردن اثر انگشت، باید کالیبراسیون انجام شود که فقط کانال های مجاز تعمیر یا سامسونگ به تنهایی بتواند آن را انجام دهد.

با توجه به اینکه Galaxy S21 کمتر از یک هفته پیش معرفی شده و تلفن های بیشتری به بازار عرضه شده اند، این موضوع به یک مسئله بسیار برجسته تبدیل خواهد شد و سامسونگ باید کاربران را از این امر آگاه کند، در غیر این صورت ممکن است واکنش منفی داشته باشد.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5G

چقدر این لعنتی جذابه میخوامش🥺

comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image

Auroro

همون s20 دیگه
فقط ظاهرش فرق کرده

Naranj

اتفاقا اس۲۱ امتیاز تعمیرپذیری ۷.۵ رو گرفته که بالاست

Milad7

به به گل بود به سبزه هم آراسته شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)