حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سبز گلکسی S21 سامسونگ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

کمتر از یک هفته از رسمی شدن خانواده Galaxy S21 می گذرد و در حالی که دستگاه ها به تازگی در سراسر دنیا برای پیش سفارش در دسترس قرار گرفته اند، مهم است بدانید که سامسونگ برخی از رنگ ها را فقط به فروشگاه سامسونگ اختصاص داده است. این بدان معنی است که فقط از طریق سامسونگ می توانید مستقیماً آنها را دریافت کنید. این چیزی نیست که تعجب آور باشد. رنگ سبز گلکسی S21 سامسونگ را ببینید.

رنگ سبز گلکسی S21

در حال حاضر سامسونگ گلکسی اس ۲۱ را با رنگ های قرمز، بنفش، قهوه ای و صورتی به اندازه کافی متنوع ارایه کرده است. با این حال، آخرین اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است نسخه Phantom Gree را نیز تهیه کند.

این گزارش از طرف LetsGoDigital رخ داده است، آن ها لیستی را در وب سایت سامسونگ استرالیا مشاهده کرده اند. یک نسخه Phantom Green در وب سایت ذکر شده است و در کنار آن “eStore Exclusive” نوشته شده است. البته هزینه آن به اندازه نسخه های دیگر است و در هر دو مدل 128 و 256 گیگابایتی در دسترس است. مدل 128 گیگابایتی دارای شماره مدل SM-G996BZGAXSA است در حالی که نوع 256 گیگابایتی دارای شماره مدل SM-G886BZGEXS است. می توانید به لیست زیر نگاه کنید.

این اولین بار نیست که سامسونگ دستگاه گلکسی با رنگ سبز را عرضه می کند. اولین مرتبه رنگ سبز با گلکسی اس ۶ اج ارایه شد و سپس سامسونگ با عرضه سری Galaxy S10 با رنگ Prism Green پر زرق و برق ظاهر شد. با این حال، این بار به نظر می رسد که این رنگ سبز سایه ای شبیه به سایه ای است که در Rolex Submariner (هالک) می بینیم.

بدیهی است که در زمان نوشتن این مطلب هیچ رندر رسمی ارائه نشده است، اما مطمئن هستیم که دستگاه با قاب پشت مات خود ظاهر خوبی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ این رنگ سبز گلکسی S21 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

دیدیم
ممنون

Mahdi

من رنگ سبز s20feبیش تر میپسندم

ali karimi

سلام، واقعا رنگ قشنگیه سبز فانتوم،

Auroro

هم قشنگه هم نیست

یعنی یجوریه ب تکنولوژی نمیاد

Mahdi

خوب نیست ، سبز اکسپریا وان مارک ۲ خوشگل ترینه

Naranj

لتسگو دیجیتال چرت ترین طرح ها رو داره

Milad7

برای تنوع رنگ بدی نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)