حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ گلکسی M62 با باتری 7000 میلی ‌آمپری در لیست FCC دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات، مطالب ترنجی

کمپانی سامسونگ درحال کار برروی گلکسی M62 است که شاید با نام گلکسی F62 (برای مناطق مختلف) نیز معرفی شود. طبق شایعات این دو گوشی مشخصات یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در نامشان است. ما درگذشته شاهد منتشر شدن اخبار و شایعات زیادی در مورد این گوشی بودیم؛ که امروز، این دستگاه در لیست صدور گواهی‌نامه FCC دیده شد. با روی دادن این اتفاق، باید منتظر معرفی قریب‌ الوقوع گلکسی M62 در هند باشیم. برای مشاهده مشخصات لو رفته این گوشی در لیست FCC ، در ادامه با ما همراه باشید.

گواهی‌نامه FCC سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ گلکسی M62

 

مشخصات لو رفته از گلکسی M62 در لیست FCC

سامسونگ گلکسی M62 ، با شماره مدل SM-M625F/DS در وب‌سایت صدور گواهی‌نامه FCC دیده شده‌است. شماره مدل باتری این گوشی EB-BM415ABY است که پیش از این در گلکسی M41 بکار گرفته شده‌بود؛ بنابراین ظرفیت باتری آن 7000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. علاوه‌بر این، DC 9V; 2.77 A در قسمت شارژر ( 9 وات / 2.77 آمپر) نشان دهنده پشتیبانی M62 از فست شارژ 25 واتی است.

با مشخصات لو رفته در FCC به‌نظر می‌رسد که M62 یک تلفن هوشمند است. با این حال، گزارشی از سوی 91Mobiles می‌گوید که این دستگاه می‌تواند اولین تبلت سری M سامسونگ باشد. تصویر دیده شده در FCC نیز دستگاه مستطیل شکلی را نشان می‌دهد؛ که در این عکس به دو آنتن اصلی در کنار سنسور مجاورت اشاره شده‌است. به هرحال، ما از نحوه معرفی این گوشی خبردار نیستیم و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی باشیم.
در ادامه گزارش اختصاصی 91Mobiles ، گلکسی M62 از حافظه 256 گیگابایتی بهره می‌برد که برای سری M عجیب به‌نظر می‌رسد. تا کنون همه این‌ها شایعه هستند و از صحتشان اطلاعی نداریم. بنابراین باید صبر کرد تا اطلاعات اصلی از سوی کمپانی سامسونگ منتشر شود.

نظر شما درباره گلکسی M62 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

هندی های عاشق باتری
دوستان این مطلب واقعیت داره که خرابی در سری m بیشتر از سری a هست؟!

AŁɪ

نه هرکی گفته می‌خواسته سر به سرت بزاره😌😑

Mahdi

سریMسامسونگ جدیدا بهتر ازAشده

Milad7

سلطانِ باتری!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.