حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صداپیشگان انیمیشن خانواده کرود (The Croods)  ۲۰۲۰ چه کسانی اند؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سینما، فیلم

امسال بالاخره پس از هفت سال انتظار قسمت دوم انیمیشن خانواده کرود معرفی شد. خانواده کرود: عصر جدید (The Croods: A New Age). با گذشت این همه سال انتظارات‌مان خیلی زیاد شده بود. و ادامه این انیمیشن یک فیلم متوسط از آب درآمد. اما صداپیشگان همچنان با کیفیت ظاهر شدند. نگاه کوتاهی بیندازیم به این فیلم جدید کمپانی دریم ورکز.

صداپیشگان انیمیشن خانواده کرود 

سال ۲۰۱۳ دریم ورکز انیمیشن جدید خود با نام خانواده کرود را معرفی کرد. این کمدی که داستان خانواده‌ای غارنشین را در عصر حجر تعریف می‌کرد آن‌قدر خنده‌دار بود که همه‌مان انتظار قسمت دومش را می‌کشیدیم. خانواده کرود در غاری زندگی می‌کرد و پس از آنکه این غار خراب شد مرد خانواده (Nicolas Cage) موظف شد تا پا به دنیای ناشناخته بیرون بگذارد و با کمک پسری خلاق (Ryan Reynolds) محل جدیدی برای زندگی بیابد.

این بیشترین مدت زمان انتظاری بود که برای ادامه یک فیلم از دریم ورکز باید می‌کشیدیم. پیش از این بین دو قسمت انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار پنج سال وقفه افتاده بود. هرچند که آن انتظار درنهایت شیرین به پایان رسید، اما امسال با فیلم میان‌رده‌ای بعنوان قسمت دوم مواجه شدیم. البته فیلم باز هم در گیشه فروش خوبی داشت و پس از آغاز بحران همه‌گیر کرونا بیشترین فروش را در آغاز اکران میان تمامی فیلم‌ها از آن خود کرد.

نیکلاس کیج، رایان رینولدز، اما استون

صداپیشگان انیمیشن خانواده کرود یکی از ویژگی‌های مثبت این انیمیشن بودند که با کاراکترهای خود در فیلم خیلی خوب جور درآمده بودند. از نیکلاس کیج گرفته در نقش اصلی فیلم تا رایان رینولدز، اما استون (Emma Stone) در نقش دختر گروگ یا همان نیکلاس کیج. این صدمین فیلمی بود که نیکلاس کیج در آن ایفای نقش کرده است. و ضمناً اولین دنباله‌ای از یک انیمیشن که در آن صداپیشگی می‌کند. واقعاً که انتخاب مناسبی بود و صدای او با کاراکتر خود خیلی خوب تطبیق پیدا کرده است.

رایان رینولدز هم تعجبی نداشت که اینقدر خوب بتواند با کاراکتر خود در فیلم ارتباط بگیرد چراکه این پنجمین تجربه صداپیشگی او در یک فیلم به حساب می‌آید. او پیش از این در فیلم‌های خانواده کرود، توربو (Turbo)، صداها (The Voices)، و فیلم پوکمون نیز صداپیشگی کرده بود.

اما استون هرچند در بازیگری در این سال‌ها بسیار موفق ظاهر شده و در ژانرهای متفاوت نقش‌های به‌یادماندنی از خود بجا گذاشته اما درصداپیشگی تجربه خوبی نداشت. او یکبار در سال ۲۰۱۰ در فیلم ضعیف مارمادوک (Marmaduke) ظاهر شده بود. اما در خانواده کرود او نیز درکنار سایر بازیگران بخوبی در نقش کاراکتر خود ظاهر شده است.

صداپیشگان جدید

اما در قسمت دوم سه نفر جدید به فیلم اضافه می‌شوند. خانواده بترمن با صداپیشگی پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)، لسلی مان (Leslie Mann) و کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran). کسانی که سریال بازی تاج و تخت را دیده‌اند، پیتر دینکلیج را در نقش تیریون لنیستر (Tyrion Lannister) به‌خوبی به یاد دارند. همچنین نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون انتقام‌جویان: جنگ ابدیت یا مردان ایکس: روزهای گذشته آینده. کلی ماری در سری جدید فیلم‌های جنگ ستارگان نقش‌آفرینی کرده و لسلی مان هم در فیلم‌های کمدی مانند باردار (Knocked Up) بازی کرده است.

اگر قسمت اول این انیمیشن را دیده و از آن خوش‌تان آمد،‌ برای تفریح و لحظاتی غرق‌شدن در دنیای رنگارنگ و فانتزی عصر حجر، به شما پیشنهاد می‌کنم که قسمت دوم را هم تماشا کنید. هرچند که نباید انتظار یک انیمیشن تراز اول را داشته باشید.

اگر این فیلم را دیده‌اید شما هم از حس و حال‌تان راجع به آن بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه اکیپ خفنی داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی