حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف تولید خانواده گلکسی S20 سامسونگ در بعضی بازارها

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

جدیدترین گزارش منتشر شده حاکی از توقف تولید خانواده گلکسی S20 سامسونگ در بعضی بازارها است. این سه گوشی هرگز واقعاً مورد توجه قرار نگرفتند. این می تواند به این واقعیت منتسب شود که درست در زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا ارائه شدند. قیمت بالای گوشی ها هم مزید برعلت شد. حالا هم قیمت خانواده گلکسی اس ۲۱ کمتر از نسل قبلی خود است، شانس موفقیت S20 چندان روشن به نظر نمی رسد.

توقف تولید خانواده گلکسی S20

خانواده Galaxy S21 مشخصاتی بهتر از گلکسی S20 را برای قیمت کمتر ارائه می کند. تلفن های جدید پردازنده های جدیدی را در خود جای داده اند (بسته به محل زندگی شما Snapdragon 888 یا Exynos 2100 را دارد) و مدل اولترا همچنین دارای جدیدترین ارتقا دوربین و سازگاری S Pen است. و از همه بهتر، قیمت پایه هر مدل در مقایسه با مدل های قبلی 200 دلار کمتر است.

اکثر مصرف کنندگان دلیل زیادی برای خرید گوشی های Galaxy S20 نخواهند داشت و این می تواند دلیل این باشد که شرکت کره ای دیگر هیچ دلیلی برای فروش آنها ندارد.

گلکسی اس ۲۰ اولترا

گلکسی اس ۲۰ اولترا

گلکسی S20 در خرده فروشان مختلف در ایالات متحده و انگلیس موجود نیست و کسانی که هنوز تلفن های خود را می فروشند به زودی موجودی خود را تمام می کنند. وب سایت سامسونگ همچنین می گوید که موجودی در همه منطقه وجود ندارد و همین مورد در مورد Verizon و Best Buy وجود دارد. AT&T و Sprint هنوز موجودی دارند و مخابرات انگلیس نیز همینطور.

خرده فروش انگلستان Mobiles.co.uk می گوید محدوده Galaxy S20 دیگر متوقف شده است.

سامسونگ می گوید که عرضه Galaxy S20 FE نسبتاً مقرون به صرفه و جدید را ادامه خواهد داد و اضافه می کند که “در دسترس بودن خط کامل Galaxy S20 بسته به منطقه متفاوت خواهد بود.” این عبارت برای گفتن این است که سه گانه Galaxy S20 به کار خود پایان داده است. معمولاً به این زودی تلفن های پرچمدار توقف تولید نمی خورند اما نمونه هایی در خانواده آیفون هم دیده ایم که چنین اتفاقی را تجربه کرده اند.

نظر شما چیست؟ دلیل برای خرید خانواده گلکسی اس ۲۰ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)