حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ رسما و جلوتر از برنامه ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سونی

یک ماه پیش بود که درباره نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ سونی با هم صحبت کردیم. امروز آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ رسما و جلوتر از برنامه ارایه شده است که می تواند خبر خوبی برای کاربران سونی باشد. پیش از این قرار بود این آپدیت فوریه 2021 (حوالی بهمن و اسفند ۹۹) ارایه شود.

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵

سونی شروع به عرضه آپدیت اندروید ۱۱ در گوشی های هوشمند پرچمدار 2019 خود یعنی Xperia 1 و Xperia 5 کرده است. به روزرسانی اندروید ۱۱ از طریق نسخه جدید سیستم عامل 55.2.A.0.630 در دسترس است و هم اکنون در مناطق مختلفی از جمله روسیه و جنوب شرقی آسیا در ارایه شده است.

مطابق معمول سونی، هیچ لیست تغییری همراه با ارایه آپدیت وجود ندارد. آنچه ما می دانیم این است که آپدیت جدید با همان وصله های امنیتی دسامبر 2020 ارائه می شود. از گزارش های اولیه، ما همچنین می دانیم که سونی برنامه جدید Photo Pro را همراه این آپدیت ارایه نکرده است، دقیقا همانطور که در دستگاه های پرچمدار 2020 مشاهده شد. برنامه دوربین پیش فرض از رابط کاربری قدیمی تر استفاده می کند، بنابراین در اینجا شاهد به روزرسانی نیستیم. اگر دستگاه خود را به روز کرده اید، لطفاً تجربه خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

سایر به روزرسانی های میان افزار که اخیراً ارائه شده اند، شامل Xperia 1 II مدل (Mark 2) است که با اضافه شدن وصله های امنیتی دسامبر 2020، شماره ساخت خود را به 58.1.A.1.178 منتقل کرد. سری ارزان قیمت Xperia L3 و L4 نیز در جدیدترین به روزرسانی های خود که در حال حاضر در حال انجام است، اصلاحیه های امنیتی دسامبر 2020 را دریافت کرده اند.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت سونی چیست؟ متاسفانه به نظر می رسد که خبری از ویژگی های مورد انتظار مانند نرم افزار عکاسی حرفه ای که در جدیدترین گوشی های این شرکت ارایه شد و نرم افزاری های به روز شده، نیست.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Samsung#Exynos 2100#Qualcomm#Snapdragon
بنچمارک آنتوتو اگزینوس ۲۱۰۰ گلکسی اس ۲۱ پلاس و اسنپدراگون ۸۸۸ می ۱۱…
۲۱۰۰ = امتیاز کمتر و دمای کمتر
۸۸۸ = امتیاز بیشتر و دمای بیشتر
comment image
✓https://youtu.be/_hOefgYWAGo
بنچمارک گیک بنچ ، OpenCL و Vulkan اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ …
comment image
comment image
comment image

TheFreeCritic

888 اونجا کد پرواز زده ؟
😐

Taha

بازگشت شکوهمندانه مستر عرفانی و اگزینوس.

نیما عرفانی

⁦♥️⁩🎼🌷

ali_s

آنتوتو۲۱۰۰و۸۸۸ چه اختلاف زیادی دارن😐😐

ali_s

تقریبا بیشتر اختلاف امتیاز تو جی پی یو هست
مصرف و دما هم که اگزینوس تا اینجا بهتر بود

ali_s

من uxوmem نمیدونم چیه ممنون میشم توضیح بدید🌹

نیما عرفانی

UX تجربهٔ کاربریه و فرقش با اینترفیس UI اینه که UI رابط کاربریه و هر المانی که به صورت بصری و دیداری میبینی و حسش می‌کنی مثل یکپارچگی و فلت بودن اپ های سیستمی ، نوع طراحی و شخصی سازی پیرامون محیط نرم افزار ، شکل و شمایل و رنگ منوها ، آیکون ها ، انیمیشن ها ، استاتوس بار ، کنترل سنتر و نوتیفیکیشن بار ، فرم ناوبری ، منوی اپ های باز اخیر ، منوی مربوط به چند پنجره، اج پنل ، چند وظیفگی و مالتی تسکینگ . اینا همه میشن UI ولی UX تأثیرش در لذت بردن طی زمان تجربه ی کار با دستگاه بیشتره و حسی که هنگام تعاملش به کاربر منتقل می‌کنه به صورت غریزیه نه صرفاً دیداری و بصری.
مثل قابلیت های مربوط به ژست های حرکتی و لمسی برای اعمال دستورالعمل هایی در خصوص عملکرد نویگیشن،تب کردن رو صفحه جهت روشن و خاموش کردن نمایشگر، آنلاک و لاک صفحه قبل و اصلی ، تنظیم میزان بلندی صدا و میزان روشنایی نور صفحه، اسکرین شات و رکورد از صفحه ، باز کردن یکسری از برنامه های از پیش تعریف شده ، عملکرد و سرعت اجرای برنامه ها و عملکرد سوایپ از هر چهار طرف دیسپلی و ایجاد پروتکل ارتباطی جهت ترنسفر داده ها بین دیوایس ها و پلتفرم های مختلف در اکوسیستم واحد و یکسان یا مجزا و متفاوت ،چگونگی سرعت بارگذاری و لود QR code و لانچ مالتی مدیا و روون بودن رابط کاربری ، سرعت فیدبک به لمس صفحه(نرخ حساسیت تاچ) و سرعت نوسازی تصویر( نرخ رفرش ریت) ، اینا همه و همه به UX مربوط میشه و نقش هوش مصنوعی ، شبکه ی عصبی و یادگیری ماشین هم در عملکردش تأثیر داره.
MEM هم یعنی Memory و مربوط به حافظه ی RAM-ROM هست ، و شامل اعمال عملیاتی از قبیل نحوه ی اجرا و سرعت رندرینگ ، ذخیره سازی اطلاعات و فراخوانی از حافظه ،سرعت خوندن و نوشتن تصادفی و مدیریت حافظه در مالتی تسکینگ و غیره میشه که تو اینم نوع تکنولوژی مورد استفاده بیشترین تأثیر رو در عملکردش داره. هرچی فناوریش به روزتر و با فرکانس و سرعت بالاتری باشه، طبعاً و به تبع خروجی بهتری میده.

ali_s

ممنونم از توضیحات کامل🌹

نیما عرفانی

⁦♥️⁩🎼

Mahdi

من که از امتیاز اگزینوس راضیم ، خداکنه همینطوری پایدار بمونه ، همونطوری که از اسنپ ۸۶۵ بیشتر از ۸۸۸ راضیم

ali_s

آره دقیقا امتیاز و پایداری و مصرفش و با امتیازش سر جمع راضی کنندس اگزینوس

mostafa3

چقدر حجمش کمه 911 میگ 😐

TheFreeCritic

میگ میگ …….💨 🐔

Milad7

مرسی سلطان 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)