حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوییک آر اتوماتیک به زودی تولید خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

کوییک آر یا کوییک دورنگ یک محصول پرطرفدار از سایپا شده است. به نظر می رسد که این خودروساز در تلاش برای ارایه نمونه های دیگر این محصول محبوب نیز دارد. گفته می شود که کوییک آر اتوماتیک به زودی تولید خواهد شد. این که کوییک اتوماتیک دورنگ دقیقا چه مشخصاتی دارد اما هنوز مشخص نیست.

کوییک آر اتوماتیک

با نگاهی به بازخورد مثبت مشتریان به محصول جدید این گروه خودروسازی، نسل جدید کوییک آر اتوماتیک توسعه داده شده و به زودی وارد خط تولید خواهد شد. در دوره های قبلی فروش و پیش فروش خودروسازی سایپا، کوییک به یکی از محصولات پرطرفدار آن ها تبدیل شد. همچنین می دانیم که تولید این خودرو به صورت انحصاری به پارس خودرو محول شده است. حالا این شرکت در نظر دارد نسل جدیدی از این محصول را وارد بازار کند. ما حتی چندی پیش درباره کوییک S نیز اخباری شنیده بودیم.

کوییک آر

کوییک آر

ما مدتی است که به وضوح می بینیم همزمان با شروع تحریم های دوباره، تولید محصولات اتوماتیک در شرکت های خودروسازی متوقف شده بود است. به نظر می رسد پارس خودرو در تلاش است تا با تکیه بر توان مهندسان داخلی نسبت به تولید این محصول پرطرفدار با گیربکس اتوماتیک اقدام کند.

نسل جدید کوییک که همزمان با رونمایی به یکی از خودروهای پرطرفدار بازار تبدیل شده بود، پس از مدتی با نام کوییک آر وارد فاز تولید شد و با افزایش آپشن های این خودرو، کوییک آر پلاس نیز وارد بازار شد و حال کوییک آر اتوماتیک که احتمالا در این بازه قیمتی، رقیب جدی نخواهد داشت، به زودی وارد فاز تولید می شود.

نظر شما چیست؟ فکر میکنید که کوییک R اتوماتیک جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوه اوه سوسکِ سمی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)