حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جنجال خبری تام کروز هنگام فیلمبرداری مأموریت غیرممکن ۷ 

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سینما، فیلم

چند هفته پیش بود که تام کروز که این روزها مشغول فیلمبرداری هفتمین قسمت از فیلم مأموریت غیرممکن (Mission Impossible) است، با دادوبیداد خود سر صحنه بر سر تعدادی از عوامل فیلم بخاطر اینکه فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند خبرساز شد. وقتی تعدادی از عوامل فاصله دومتری را جهت پیشگیری از کووید ۱۹ رعایت نکرده بودند تام کروز با عصبانیت فریاد زد که اگر یکبار دیگر کسی را ببیند که قوانین را رعایت نمی‌کند او را از فیلم اخراج خواهد کرد. اکنون تعدادی از عوامل فیلم به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

جنجال خبری تام کروز هنگام فیلمبرداری مأموریت غیرممکن ۷ 

عصبانی شدن تام کروز غیرمنتظره بنظر می‌رسد، ازآنجاکه تیم حرفه‌ای فیلم‌های او همیشه تلاش کرده تا چهره‌ای آرام و خونسرد، صمیمی و درعین حال عمیقاً متمرکز و متعهد به اجرای نقش‌ در فیلم‌های اکشن از او نشان دهد. هرچند، قابل درک است که این سوپراستار هالیوود درمورد قوانین مربوط به کووید ۱۹ سختگیرانه رفتار کند. روند تولید مأموریت غیرممکن ۷ تابحال بخاطر بیماری همه‌گیر کرونا دوبار متوقف شده است. یکبار در ماه فوریه که فعالیت تمام صنعت فیلم و تلویزیون متوقف شد، و بار دوم در ماه سپتامبر پس از مثبت شدن تست کرونای چنر نفر از عوامل تولید فیلم.

واکنش عوامل فیلم

حال تعدادی از عوامل فیلم با مجله مردم درمورد این اتفاق پیش‌آمده سر صحنه صحبت کرده‌اند. این صحبت‌های یکی از آنان است:

سخت است توضیح بدهم که او چقدر شدید بطور شگفت‌انگیزی برروی ساخت هر فیلم به بهترین شکل ممکن تمرکز دارد. فیلم‌های مأموریت غیرممکن برای او خیلی خاص است. آن‌ها فیلم‌های او هستند. تام کمک کرد تا پروتکل کووید اجرا شود. البته وقتی که پروتکل نقض شود خودش شخصاً وظیفه را برعهده می‌گیرد. درتمامی سال‌های فیلمبرداری مأموریت غیرممکن نشده که هیچ کس حتی بلند شدن صدای تام را بشنود. او اغلب فقط و فقط روی فیلمبرداری متمرکز می‌شود. تولید این فیلم البته خیلی دشوار است. او درکنار فیلمبرداری باید حواسش مدام به سلامتی عوامل هم باشد.

یکی دیگر از عوامل فیلم درهمین حال بصورت ناشناس اضافه کرد:

تمام زندگی تام کارش است. فشار روند ترس‌آوری که اکنون بوجود آمده را روی دوش خود حس می‌کند. او دلش نمی‌خواهد روند تولید دوباره قطع شود. چیزهای زیادی درمعرض خطر است. وقتی می‌بیند که چیزی کمتر حرفه‌ای است، می‌خواهد که درستش کند.

تبلیغ رسانه‌ای ؟

این گمان وجود دارد که تمامی این نقل قول ها ازطرف تیم رسانه‌ای تام کروز برای کنترل موج منفی واکنش او باشد، و یا حتی درراستای این ادعا که صرفاً یک شیرین‌کاری تبلیغاتی است. اما صادقانه یک مطلب دیگر نیز به چشم می‌آید: باتوجه به اینکه موج دوم بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ درجریان است و آمار مرگ و میر در اطراف جهان هنوز هم هرروز شنیده می‌شود، دیدن این‌که یک نفر تلاش می‌کند تا این موضوع را جدی بگیرد خوشایند است.

به هرصورت درحال حاضر تمامی پروژه‌های سینمایی بودجه هنگفتی را برای ایمن‌سازی و پیشگیری از ابتلا به کرونا اختصاص داده‌اند و بسیاری پرو‌ژه‌ها نیز تاریخ تولید و اکران خود را به تعویق انداخته‌اند.

فیلم‌های مورد انتظار تام کروز

مأموریت غیرممکن قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ و در ادامه آن مأموریت غیرممکن ۸ در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران عمومی شود. دیگر فیلم مورد انتظار از تام کروز قسمت دوم اکشن هوایی تاپ گان با نام Top Gun: Maverik است که تاریخ اکران آن نیز دوم جولای ۲۰۲۱ اعلام شده است. پروژه مهیج دیگر تام کروز یک فیلم فضایی است که قرار است با همکاری ناسا و شرکت SpaceX متعلق به ایلان ماسک در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری شود. نام و تاریخ تولید این پروژه هنوز اعلام نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این قرار نیست پیر بشه

ARMTIN

عدم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی میتونه فاجعه مالی و جانی برای یک گروه فیلمسازی رو به رو کنه
.
.
.
تام کاملاً مسئولانه برخورد کرده و بهش حق میدیم 👍👍🏻

Yusef

100 تا لایک توی ۸ دقیقه!!!!!!

S AH

خیلی معلومه وی. پی. ان بازی🧐😂😂😂😂

ARMTIN

یکی هست رو‌ما خیلی کراش داره 🙂

Mahdi

چه قدر لایک
ایا کار فیلتر شکن است🤔🤔

Milad7

پیر نشو لعنتی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی