حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری زوم دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالا پیشرفته ترین در صنعت موبایل خواهد بود.

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی اس ۲۱ سامسونگ فردا عصر رسما معرفی خواهند شد. همانطور که پیش از این هم شنیده بودیم، انتظار داریم که این دستگاه برای اولین مرتبه در موبایل های سامسونگ از ۲ دوربین تله (یکی پریسکوپی و یکی عادی) استفاده کند. این راه حل پیش از این توسط شیائومی و هواوی استفاده شده بود و حالا به پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ خواهد رسید. گفته می شود که فناوری زوم دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالا پیشرفته ترین در صنعت موبایل خواهد بود.

فناوری زوم دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

رندر گلکسی اس ۲۱ اولترا

رندر گلکسی اس ۲۱ اولترا

به گفته Ice Universe ، که به دلیل گزارش های دقیقی که دارد بسیار مشهور است، Galaxy S21 Ultra دارای دو دوربین تله فوتو خواهد بود که به ترتیب زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابر را ارائه می دهد.

ادعا‌ می شود که دوربین های تله سامسونگ Galaxy S21 Ultra ارائه دهنده پیشرفته ترین تجربه بزرگنمایی تا تاریخ مربوط به دستگاه های موبایلی است. طبق گزارش، هر دو دوربین تله و به ویژه دوربین پریسکوپ ۱۰ برابری از سنسورهای 10 مگاپیکسلی بهره می برند. با توجه به اینکه از دو دوربین زوم استفاده خواهد شد، سامسونگ ممکن است دیافراگم متغیر را در بزرگنمایی نیز ارائه دهد، که به نوبه خود عملکرد بهتری نسبت به رقبا خواهد داشت. همچنین، استفاده از سنسور با وضوح بالاتر در دوربین های تله می تواند بسیار مهم باشد.

به دلیل ساخت لنزهای تله، دیافراگم معمولاً از لنزهای واید بسته تر است. در نتیجه، عملکرد شرایط نور کم دوربین های تله به طور پیش فرض زیاد نیست و برای جبران این موضوع، شرکت ها از سنسورهایی با اندازه پیکسل بزرگتر استفاده می کنند تا کمبود نور را جبران کنند. از آنجا که این امر به اندازه پیکسل های بزرگتری نیاز دارد، اینگونه دوربین های تله ای به دلیل محدودیت فضای موجود در تلفن های هوشمند برای قرار دادن حسگرهای تصویر همیشه از سنسورهایی با وضوح کمتر استفاده کرده اند. با داشتن یک سنسور بزرگتر، این احتمال وجود دارد که عملکرد کلی تله فوتو Galaxy S21 Ultra بهبود یابد.

سایر ادعاها در مورد دوربین سامسونگ Galaxy S21 Ultra شامل استفاده از فوکوس خودکار دوال پیکسل بر روی سنسورها، اندازه پیکسل 1.22um و بسیار مهمتر ، یک سیستم جدید پریسکوپ است که ظاهراً از یک فرایند شکست نور دو مرحله ای در داخل استفاده می کند که نسبت به پنج بار شکست نور (روشی که در دوربین های قدیمی SLR به وجود آمد) بهتر است. با شکستن نور در دفعات کمتر ، کیفیت کلی عکس گرفته شده نیز بهتر خواهد شد. همه عوامل نشان می دهد که پرچمدار آینده سری Galaxy S دارای یک دوربین بزرگنمایی جالب خواهد بود و نحوه عملکرد آن در دنیای واقعی آزمایش واقعی، جذاب خواهد بود.

نظر شما درباره شایعات گلکسی اس ۲۱ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

البته تیتر خبر مورد پسند همه نیست… اما احتمال داره که بتونه بهترین نمونه باشه…

Mahdi

خب معلومه چون چند ساله که دارن هی تبلیغات میکنن ولی ….

Mahdi

از این اخبار زیاد شنیدم

Mahdi

با بهترین بودن کار ندارم حداقل کیفتش خوب باشه مثل s20اولترا نباشه که تو زوم صد برابری افتضاح بود به زور میشد تشخیص داد 😏😏

Dxo: دارم براش به نمره ای بهش بدم که یه وجب روغن و حرف براش باشه… جیره منو نمیدی بی شرف؟

persepolis

Huawei همچنان در دوربین در نمایش پیشرفت می کند!

فناوری دوربین در صفحه هنوز یک پروژه آزمایشی است و فقط توسط یک مارک آزمایش شده است ، اما عملکرد آن موفقیت آمیز نبود. مایل به ایجاد تغییر در این فناوری آزمایشی ، پروژه ای از Huawei است که در دست توسعه است.

این طرح مفهومی با یک عجیب همراه است. قسمت بالای مورد خارجی دستگاه می تواند به عنوان نوار اعلان استفاده شود. در عقب ، تصور می شود که دوربین ها از نوری Leica تغذیه می کنند.

البته تصور می شود که این طرح در دست توسعه است و هیچ تأیید رسمی از طرف هواوی برای چنین توسعه ای دریافت نشده است. ما فکر می کنیم این سری با سری P50 عرضه نشود ، اما می توانیم این پیشرفت را برای سری Mate50 در نظر بگیریم.

comment image

comment image

persepolis

Huawei می گوید HarmonyOS یک کپی از Android یا iOS نیست ، هدف آن دستیابی به 300-400 میلیون دستگاه در سال جاری است!

وانگ چنگلو ، رئیس بخش نرم افزار Huawei Consumer BG ، امروز گفت که هدف HarmonyOS هواوی تا سال 2021 بر روی 300-400 میلیون دستگاه شامل حداقل 200 میلیون دستگاه Huawei و 100 میلیون دستگاه شخص ثالث وجود خواهد داشت.

وانگ امروز در یک سخنرانی گفت که HarmonyOS یک سیستم پشتیبان تهیه شده در پاسخ به تحریم های ایالات متحده نیست و گفت HarmonyOS یک کپی از Android یا یک کپی از iOS نیست ، بلکه یک سیستم عامل کاملاً پانوراما برای دوره IoT آینده است.

وانگ گفت ، حمل و نقل جهانی تلفن های هوشمند از سال 2018 اندکی کاهش یافته است و در سال 2019 تقریبا 3 درصد کاهش یافته است. وی ادعا کرد که در سال 2020 به دلیل Covid-19 کاهش در حمل و نقل گوشی های هوشمند کمی بیشتر بود و عدم رشد در کل حمل و نقل گوشی های هوشمند کاملاً قطعی بود. با این حال ، وانگ گفت ، مدت زمانی که مصرف کنندگان از تلفن های خود استفاده می کنند نیز از سال 2018 بین چهار تا پنج ساعت تا حد زیادی تثبیت شده است. همه این اطلاعات نشان می دهد که توسعه صنعت اینترنت تلفن همراه مبتنی بر تلفن های هوشمند به یک دوره گذار بسیار مهم رسیده است.

وی اشاره کرد که در حال حاضر اکولوژی پلت فرم فقط تلفن های هوشمند بسیار موفق است و کاربردهای آن در ساعت های هوشمند ، تلویزیون ها و اتومبیل ها بسیار نادر است. وی گفت ، دلیل این امر این است که سیستم موجود در هر دستگاه سخت افزاری کاملاً از هم پاشیده شده و باعث شده است که توسعه دهندگان بخواهند برنامه ای را بر اساس سایر سیستم عامل های سخت افزاری بسازند زیرا ما به اندازه 20 یا 30 آشنا هستیم.

با استفاده از HarmonyOS ، هدف هواوی استفاده از یک سیستم واحد برای حل مشکلات همه دستگاه های سخت افزاری اینترنت اشیا است.

وی گفت: “ممکن است حدس و گمان هایی در مورد توسعه هواوی به دلیل تحریم های ایالات متحده وجود داشته باشد و من به شما می گویم که چنین نیست.”

وانگ گفت ، توسعه HarmonyOS در ماه مه 2016 آغاز شد ، زمانی که Huawei در حال بررسی این بود که پس از اوج صنعت تلفن های هوشمند در آینده چه کاری با این صنعت انجام خواهد داد. تجارت نهایی هواوی به قدری بزرگ است که نمی توان همه ریشه های زیست محیطی را در سیستم شخص دیگری قرار داد. وی گفت این افکار منجر به ظهور HarmonyOS شد. وانگ گفت که هدفی که هوآوی امیدوار است به آن برسد استفاده از یک سیستم واحد برای پاسخگویی به نیازهای بارگیری سیستم انواع سخت افزارهای بزرگ و کوچک است.

برای مصرف کنندگان ، استفاده از انواع سخت افزارها می تواند به سادگی استفاده از تلفن های هوشمند باشد. برای توسعه دهندگان ، کد منطق کسب و کار می تواند یک بار در سیستم توسعه یابد و روی چندین دستگاه قرار گیرد.

comment image

Milad7

اوه اوه میدونه که من عاشق زومم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)