حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ لنوو Yoga Slim 7i Pro با تراشه نسل ۱۱ اینتل و نمایشگر OLED رسما معرفی شد | CES 2021

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | CES، لپ‌تاپ، لنوو

در نمایشگاه CES 2021 شاهد معرفی لپتاپ های مختلف بوده ایم. این بار لپتاپ لنوو Yoga Slim 7i Pro با تراشه نسل ۱۱ اینتل و نمایشگر OLED رسما معرفی شده است. یک لپتاپ رده متوسط که طراحی جذابی هم دارد.

لپتاپ لنوو Yoga Slim 7i Pro

لنوو لپتاپ ۱۴ اینچی یوگا اسلیم ۷ را در دو مدل Intel و AMD ارائه می دهد. ما قبلا Yoga Slim 7 مجهز به AMD Ryzen 7 4800U و Ryzen 7 4700U و همچنین SKU مجهز به Core i7-1065G7 را دیده ایم. سال گذشته، لنوو همچنین یک Yoga Slim 7i مجهز به تراشه Tiger Lake را معرفی کرد و در عین حال Yoga Slim 7i Pro را نیز به نمایش گذاشت.

در CES 2021 لنوو بار دیگر در مورد Yoga Slim 7i Pro صحبت می کند. یوگا اسلیم ۷ آی پرو ۱۴ اینچی در ابتدا با نمایشگر IPS معرفی شد. امروز، لنوو در حال معرفی یک نسخه OLED از لپ تاپ با مشخصات داخلی تقریباً مشابه قبلی است.

لپتاپ لنوو Yoga Slim 7i Pro

لپتاپ لنوو Yoga Slim 7i Pro

مانند مدل با نمایشگر LCD این دستگاه، Yoga Slim 7i Pro OLED جدید نیز دارای مجوز Intel Evo است. این به طور طبیعی به این معنی است که 7i Pro از پردازنده های نسل ۱۱ اینتل Tiger Lake تا Core i7 و Thunderbolt 4 و سایر موارد زیبا مرتبط با سیستم عامل Evo مانند روشن شدن سریع از حالت آماده به کار، ورود به سیستم بدون نیاز به دست (تشخیص چهره) و دوام طولانی باتری برخوردار است.

صفحه OLED با نسبت تصویر 16:10 از رزولوشن 2.8K یا (2،880 در 1800) و رفرش ریت ۹۰ هرتز برخوردار است. لنوو می گوید پانل OLED جدید می تواند 667 برابر تصویر بهتری در مقایسه با صفحه LCD ارائه دهد. ما مطمئن نیستیم که لنوو دقیقاً چطور این موضوع را تشخیص داده است، اما به هر حال می دانیم که نمایشگر OLED جذاب تر از LCD است.

این شرکت همچنین می گوید که پنل OLED لپتاپ Yoga Slim 7i Pro می تواند 100٪ DCI-P3 و 125٪ sRGB را پوشش می دهد. روشنایی صفحه ای مشخص نشده است، اما Lenovo اظهار داشت پشتیبانی از Dolby Vision HDR و یا مثلا 70٪ کاهش نور آبی بدون تأثیر شدید بر رنگ ها، وجود دارد.

لپتاپ Yoga Slim 7i Pro

لپتاپ Yoga Slim 7i Pro

از مشخصات دیگر این لپتاپ می توان به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 ، حداکثر 16 گیگابایت رم، حداکثر گزینه های 1 ترابایتی NVMe SSD و اتصال Wi-Fi 6 اشاره کرد. دو پورت USB Type-C Thunderbolt 4 ، یک USB Type-A و جک صوتی ترکیبی ، بخش پورت ها را کامل می کند. باتری 61WHr نیز تامین انرژی لپتاپ را بر عهده دارد.

قیمت و در دسترس بودن لنوو Yoga Slim 7i Pro OLED در تاریخ دیگری اعلام خواهد شد. نظر شما درباره لپتاپ جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

میزان ارزشش بستگی به قیمتش داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)