حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پارلر را حذف کرد، اپل تهدید کرد!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها

به نظر می رسد تمامی راه های ارتباطی به روی دونالد ترامپ به سوی بسته شدن پیش می رود!

دیروز پس از اینکه توییتر اعلام کرد که حساب کاربری رییس جمهور فعلی آمریکا را برای همیشه بسته است، حال نوبت به دیگر غول های فناوری رسیده است تا به روی دونالد ترامپ پشت کنند و او را در محدودیت های بیشتر قرار دهند.

تهدید اپل به حذف از اپ استور :

جان ماتز مدیر اجرایی پارلر امروز با انتشار بیانیه ای گفته است:  شرکت اپل مدیران پارلر را تهدید کرده است که اگر این شرکت سیاست های محتوایی خود را تغییر ندهد، شبکه اجتماعی پارلر را از فروشگاه خود یعنی اپ استور حذف خواهد کرد.

اپل به شبکه اجتماعی پارلر فرصت 24 ساعته برای تغییر رویه خود داده است تا از حذف شدن برنامه شان از اپل استور جلوگیری کنند.

در نامه ای که از سوی اپل استور به این شرکت ارسال شده و توسط خبرگزاری رویترز منتشر شده است، اپل به مواردی اشاره کرده است كه جمعیت معترضان از این اپلیکیشن برای برنامه ریزی حمله مسلحانه به ساختمان کنگره آمریکا در روز چهارشنبه استفاده کرده اند.

شبکه اجتماعی پارلر

شبکه اجتماعی پارلر

حذف پارلر از گوگل پلی :

در سوی دیگر میدان گوگل نیز در اقدامی جالب بدون هیچ گونه توضیحی، دیروز 19 دی ماه شبکه اجتماعی پارلر را از گوگل پلی حذف کرد. به نظر می رسد گوگل برخورد سخت گیرانه تری در جهت برخورد با شبکه اجتماعی پارلر نسبت به اپل به خرج داده است.

 

پارلر سرویس شبکه‌ های اجتماعی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۸ به عنوان جایگزینی برای توییتر راه ‌اندازی شده ‌است. بسیاری از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، پس از مسدود شدن در توییتر به این شبکه اجتماعی کوچ کرده بودند.

 

کاهش ارزش سهام توییتر :

پس از اعلام مسدود کردن همیشگی حساب کاربری دونالد ترامپ از سوی توییتر، سهام این شرکت با سقوط 2 درصدی مواجه شد. روز چهارشنبه، توییتر پس از محاصره ساختمان کنگره آمریکا توسط معترضان طرفدار ترامپ، به طور موقت حساب دونالد ترامپ را به حالت تعلیق درآورد و هشدار داد که هر گونه تخطی بیشتر توسط پرزیدنت ترامپ منجر به تعلیق دایمی حساب توییتر وی خواهد شد.

 

به نظر می رسد غول های فناوری به هر قیمتی اجازه پیشروی بیشتر را به رییس جمهور فعلی آمریکا را نمی دهند و باید منتظر ماند تا ببینیم واکنش دونالد ترامپ چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ظاهرا اپل بی شرف هم حذفش کرده!حالم از اپل بهم خورد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی