حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی ترسناک Silent Hill در سال 2023 منتشر خواهد شد!

بازی Silent Hill که غوغا بسیاری در عرصه گیم به وجود آورده هنوز در حد یک شایعه است، این بازی ترسناک که اخبار مهیجی از آن منتشر شده! استودیوی جدید Bokeh Game خالق Silent Hill است که تیم این شرکت قصد دارند تجربه جدیدی از بازی های ترسناک ایجاد کنند همچنین انتظار می رود که این بازی در سال 2023 منتشر شود.

بازی Silent Hill چگونه خواهد بود؟

Keiichiro یک مغز متفکر ترسناک و یک استعداد واقعی برای کسانی است که از این ژانر لذت می برند. اکنون که او به پروژه ساخت بازی Silent Hill با استودیوی بازی سازی Bokeh پیوسته است، او مسئولیت یک ماجراجویی ترسناک ناشناخته را بر عهده دارد که واقعاً ما را مشتاق تجربه این بازی مهیج می کند.

اخبار منتشر شده از بازی Silent Hill توسط سازندگان

Toyama-san اخیراً در مصاحبه با IGN ژاپن تأیید کرده است که بازی ترسناک جدیدی در حال توسعه است و درباره این بازی اکشن-ماجراجویی گفت: “طرفدارانی که کار های قبلی من را دوست داشته اند قطعا از طرفداران این بازی خواهند بود.” وی همچنین افزود:” اگر چیزی وجود داشته باشد، این بیشتر یک بازی ترسناک خواهد بود. ما در این بازی قصد داریم یک تجربه سرگرم کننده را ایجاد کنیم، نه یک بازی ترسناک هاردکور”.

بازی سایلنت هیل برای چه پلتفرم هایی منتشر می شود؟

بازی ترسناک Silent Hill در سال 2023 منتشر خواهد شد!

ایشان یک خبر بهتر هم برای طرفداران این بازی داشت؟ وی تأیید می کند که این بازی ترسناک جدید در رایانه های شخصی به عنوان پلتفرم اصلی خود منتشر خواهد شد، اما این  دلیل به منتشر نشدن این بازی برای کنسول ها نیست. با توجه به گذشته وی به عنوان یک توسعه دهنده انحصاری سونی، این یک خبر عالی است و طرفداران ایشان می توانند راحت تر بازی ها را تجربه کنند.

نظر شما درباره این بازی چیست؟

آیا شما از دیدن بازی جدید ترسناک Toyama-san هیجان زده شده اید؟ آیا شما امیدوارید که خالق Silent Hill به سبک خود که ما عاشق آن شده ایم وفادار بماند، یا آماده هستید که کمی تغییرات را تجربه کنید؟ شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این بازی در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

فیلمش که قشنگ بود

SEHSANHS

فیلمشم از روی بازی ساخته بودن

Mohammadr

اسپم
دوستان پارسیس موبایل معتبره؟
نماد اعتماد و آدرس و شماره و.. داره… قیمت گوشی‌های پایین‌رده‌ش خیلی خوبه.. میخواستم ببینم شما اطلاعی دارن ازش؟
ممنون

Milad7

والا من شنیدم خیلی بدقول هستن و ارسالشون افتضاحه بازم تحقیق کن به نظرم از سایمان دیجیتال/گرین کالا/نگین خاورمیانه یا تکنولایف خرید کن

Mahdi

من میتلسم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین کرمانی