حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایت مجوز تردد بین شهری 🛣 + مدارک مورد نیاز

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، اخبار داخلی

با توجه به محدودیت های ویژه برای مقابله با کرونا و البته معذوریت های برخی شهروندان برای موارد ضروری جابه‌جایی بین شهری، منطقی به نظر می رسد که برای برخی بتوان مجوز سفر بین شهری گرفت. به همین دلیل سایت مجوز تردد بین شهری 🛣 راه اندازه شده است که از اواسط هفته جاری فعالیت خود را آغاز می کند. اما آدرس این سایت چیست؟ همچنین مدارک مورد نیاز آن چه چیزهایی است؟

سایت مجوز تردد بین شهری 🛣

رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران از راه اندازی سایت ثبت‌نام تردد بین‌شهری خبر داد. برای دریافت مجوز سفر بین شهری باید از سایت وزارت کشور اقدام نمایید. برای دسترسی مستقیم به این بخش همچنین می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

🛣🛣🛣🛣🛣 آدرس سایت دریافت مجوز تردد بین شهری (تپ کنید) 🛣🛣🛣🛣

 

 

ایمان قربانی اظهار کرد:

شهروندان تهرانی می‌توانند، از روز سه شنبه مورخ 99/10/16 برای تردد بین شهری در سامانه صدور مجوز به نشانی https://moi.ir/taradod مراجعه و ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است درخواست تردد، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران بررسی (تائید یا عدم تائید) در سامانه مربوطه قسمت پیگیری درخواست قابل مشاهده است که در مدت حداقل 24 ساعت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

همچنین از شهروندان تهرانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا خواهشمند است از رفتن به سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

شما باید برای استفاده از این سرویس، ابتدا در وب سایت moi.ir/taradod ثبت نام کنید. برای ثبت نام از لینک زیر استفاده کنید:

ثبت نام سایت درسافت مجوز سفر بین شهری  (تپ کنید)

پس از ورود به صحفه ثبت نام، تصویر زیر را می بینید. توجه داشته باشید که این سرویس موقتا برای تهران فعال است.

ثبت نام در سایت مجوز تردد بین شهری

ثبت نام در سایت مجوز تردد بین شهری

نکات و موارد مورد نیاز برای دریافت مجوز تردد بین شهری

الف) لطفاً قبل از ورود به سامانه ثبت درخواست تردد، به نکات زیر توجه نمایید:

  • ۱- تصویر تمامی مدارک ارسالی باید با فرمت .jpg و حجم آن حداکثر ۵ مگابایت باشد.
  • ۲- در صورتیکه تصویر مدارک با گوشی تلفن همراه عکس برداری می ­شود، باید کیفیت لازم برای مشاهده را داشته باشد. در صورت ناخوانا بودن، درخواست تأیید نخواهد شد.

** مدارک مورد نیاز برای دلایل کاری:

آن­ دسته از افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف می­ باشد، جهت اخذ برگه تردد مدارک زیر را بارگذاری نمایند:

  1. ۱- تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
  2. ۲- تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه
  3. ۳- تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفی­نامه با مهر محل کار)
  4. ۴- تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز

** مدارک مورد نیاز برای دلایل پزشکی:

  1. ۱- افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی می­ بایست در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:
  2. ۲- تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
  3. ۳- تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
  4. ۴- مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر

ب) مراحل تکمیل فرم به شرح زیر می­ باشد:

۱- متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت می­نماید.

۲- اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تأیید می­گردد. پیامک تأیید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری در خواست می توانید از وضعیت درخواست مطلع شوید.

۳- پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، متقاضی باید تاییدیه مجوز تردد را به صورت الکترونیکی در بخش پیگیری درخواست دریافت نماید.

امیدوارم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد. لطفا سعی کنید که در خانه بمانید. به هر دلیل که اگر مجبور هستید در خانه نماید، اول خدا قوت و دوم این مطلب برای شما خیلی مفید خواهد بود: آموزش ساخت ماسک پارچه ای قابل شستشو در خانه

 

 

آموزش 3 روش ساخت ماسک پارچه ای قابل شستشو

مقاومت ماسک پارچه ای برای مقابله با کرونا چقدر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سامانه مشکل داره خیلی ها مجبور به مراجعه حضوری هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)