حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی دستبند OnePlus Band در تیزرهای رسمی تایید شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

وان پلاس شروع به ارائه اولین دستبند تناسب اندام خود در هند کرده است. رندرها و سایر جزئیات به اصطلاح دستبند OnePlus Band هفته گذشته به بیرون درز کرد. این شرکت اکنون تایید کرده است که گجت پوشیدنی از طریق آمازون در هند آغاز می شود.

معرفی دستبند OnePlus Band

همانطور که در بالا مشاهده می کنید، توییت OnePlus همچنین یک نگاه اجمالی به دستبند تناسب اندام ارائه می دهد. توجه داشته باشید که آن قاب شبیه به ایرپاد مکس را نمی گوییم، پایین قاب آبی رنگ یک دستبند زیرش وجود دارد، آن را می گویید. همچنین سمت چپ تصویر هم بخشی از آن دیده می شود.

با توجه به این تصویر و آنچه در رندرهای فاش شده مشاهده کرده ایم، به نظر می رسد که دستبند وان پلاس بند شباهت زیادی به Mi Band 5 داشته باشد. همچنین پیش بینی می شود این دستبند از نظر قیمت با همتای شیائومی برابر باشد. به صورت کلی فعلا ادعا شده که قیمت وان پلاس بند در حدود ۴۰ دلار است.

وان پلاس این گروه را “چهره جدید تناسب اندام” می نامد و همچنین ویژگی های ردیابی خواب هوشمند را روی آن تیزر می کند. از دیگر ویژگی های مورد انتظار OnePlus Band می توان به نمایشگر AMOLED ، دوام باتری چند روزه و مقاومت در برابر آب اشاره کرد. این شرکت همچنین می تواند یک برنامه جدید برای استفاده از دستبند را ارایه کند.

یک تیزر دیگر از وان پلاس بند

یک تیزر دیگر از وان پلاس بند

به نظر می رسد وان پلاس می خواهد قبل از عرضه دستگاهی با قیمت مناسب تر، در انتهای پایین بازار پوشیدنی شروع به کار کند. این شرکت قبلا تأیید کرده است که در حال ساخت ساعت هوشمندی نیز است که در اوایل سال جاری به بازار می آید.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس بند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی و خوش قیمت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)