حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس بند | OnePlus Band با قیمت ۳۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

دستبند پایش سلامتی OnePlus Band اکنون به عنوان اولین گجت پوشیدنی برند مذکور در هند معرفی شده است. این اولین ارایه وان پلاس بند است. این دستبند در ابتدا در هند موجود خواهد بود و به زودی انتظار می رود که در سایر کشورها نیز عرضه شود. قیمت جذاب این محصول یعنی ۳۴ دلار (که البته فعلا قیمت بازار هند است) هم چذاب است.

قیمت وان پلاس بند

در حالی که انتظار می رفت OnePlus Watch به عنوان اولین گجت پوشیدنی این شرکت معرفی شود، وان پلاس با معرفی دستبند هوشمند خود می خواهد کاربران را غافلگیر کند. در حقیقت OnePlus Band یک ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت است. مشخصا در ذهن شما نمونه های موفق شیائومی یعنی خانواده Mi Band یا دیگر محصولات مانند Honor Band ظاهر شده اند. پس وان پلاس باید در بخش ویژگی ها و قیمت خیلی خوب ظاهر شود تا بتواند رقبای جا افتاده خود را از دور به در کند.

قیمت وان پلاس بند در هند معادل ۳۴ دلار است. تنها رنگ موجود برای آن هم مشکلی است. با این حال، می توانید بندهای جداگانه را بخرید که که در رنگ های آبی و خاکستری موجود است. قیمت بندها معادل ۵.۵ دلار است. این محصول از چهارشنبه این هفته در هند به فروش خواهد رسید.

ویژگی ها و مشخصات OnePlus Band

OnePlus Band

OnePlus Band

روی کاغذ، OnePlus Band یکی از جذاب ترین ردیاب های تناسب اندام اقتصادی به نظر می رسد که در چند وقت اخیر معرفی شده است. وان پلاس بند با صفحه نمایش 1.1 اینچی AMOLED و رزلوشن 294 در 126 پیکسل با گزینه تنظیم سطح روشنایی همراه است (عنوان نشده است که به صورت خودکار یا دستی). این گجت پوشیدنی همچنین از واچ-فیس های (طراحی ظاهر ساعت) متنوع پشتیبانی می کند و این بدان معناست که می توانید آن را مطابق با علاقه خود تنظیم کنید. این دستبند از کنترل لمسی بهره می برد و دکمه خازنی در آن وحود ندارد.

در مورد سنسورها باید گفت OnePlus Band دارای سنسور ضربان قلب اپتیکال، شتاب سنج ۳ محوره و ژیروسکوپ است. جالب که این شرکت یک سنسور SpO2 نیز برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون شما هم اضافه کرده است.

وان پلاس بند به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، از 13 حالت شامل دویدن در فضای بیرونی ، دویدن در فضای داخلی، دویدن برای جربی سوزی ، پیاده روی در فضای بیرونی ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن ، مربی ، ماشین قایقرانی ، کریکت ، بدمینتون ، استخر شنا ، یوگا و آموزش رایگان پشتیبانی می کند.

قاب شارژر مجزا برای وان پلاس بند

قاب شارژر مجزا برای وان پلاس بند

از ویژگی های هوشمند موجود می توان به اعلان نوتیفیکیشن ها، اعلان تماس ورودی، کنترل موسیقی ، شاتر دوربین ، زنگ هشدار ، تایمر ، کرونومتر ، یافتن تلفن من ، همگام سازی حالت zen (با تلفن های انتخابی OnePlus) ، پیش بینی وضعیت هوا و پشتیبانی از به روزرسانی های OTA اشاره کرد.

وان پلاس بند دقیقاً مانند اکثر نمونه های اقتصادی گجت پوشیدنی دارای یک کپسول قابل جدا شدن است که باید برای شارژ باند از طریق پورت USB-A انجام شود. با یک بار شارژ، گفته می شود دستگاه 2 هفته دوام دارد. این یک باتری 100 میلی آمپری است. در این زمینه مثلا شیائومی می بند ۵ که شارژر مغناطیسی دارد خیلی جذاب تر است.

دستبند OnePlus Band از طریق بلوتوث 5.0 به نرم افزار OnePlus Health متصل می شود. این نرم افزار از هر دو دستگاه Android و iOS پشتیبانی می کند. وان پلاس بند همچنین دارای درجه IP68 و 5ATM است تا در برابر 50 متر به مدت 10 دقیقه در زیر آب مقاومت کند.

در نظر شما درباره وان پلاس بند چیست؟ دستبند شیائومی را بیشتر می پسندید یا وان پلاس و یا حتی گزینه های دیگر را؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

همه چیش عالیه بغیر از نحوه ی شارژ شدنش.

Milad7

با این قیمت محشره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)