حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M02s را 3 روز دیگر رونمایی می کند

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها

پوستری که در روزهای گذشته توسط سامسونگ منتشر شده بود و خبرش را هم خواندیم، متعلق به عضو جدید خانواده مقرون به صرفه سری M سامسونگ یعنی گلکسی M02s است که قرار است 7 ژانویه بصورت رسمی معرفی و رونمایی شود. گوشی که با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری وارد بازار می شود. با ترنجی همراه باشید.

M02s عضو جدید خانواده گلکسی سری M :

سامسونگ به زودی چند عضو از خانواده سری M که گوشی های مقرون به صرفه را شامل می شود را معرفی و روانه بازار می کند. گوشی هایی مثل M12 و M62. اما تا چند روز دیگر (7 ژانویه) شاهد رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی M02s خواهیم بود. گلکسی M02s نسخه به روزشده مدل گلکسی M01s خواهد بود که حدودا 6 ماه پیش از سوی سامسونگ معرفی و عرضه شد.

گلکسی m02s

گلکسی m02s

 

مشخصات سخت افزاری گلکسی M02s :

سامسونگ گلکسی M02s با شعار Max Up به معنی حداکثر عملکرد و کارایی در بازی، سرگرمی و باتری پا به میدان رقابت می گذارد. پردازشگر این گوشی Snapdragon 450 SoC خواهد بود و با نمایشگر 6.5 اینچی HD+ Infinity-V سامسونگ ارایه می شود.

سامسونگ M02s دارای 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 5000 میلی آمپری است که نسبت به نسخه قبلی یعنی M01s  ، 1000 میلی آمپر بیشتر است.

هنوز اطلاعاتی درباره دوربین این مدل از سوی سامسونگ منتشر نشده است.

به هرحال سامسونگ ترجیح داده است چند روز قبل از رونمایی از پرچمدار جدیدش به معرفی یک گوشی مقرون به صرفه بپردازد تا بتواند کاربران بیشتری را درگیر محصولاتش کند و سلیقه های بیشتری را پوشش دهد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

تو پایین رده و میان رده شیائومی و اوپو رقیب ندارن انصافا

Mahdi

اون از ریبرند های شیائومی که ادمو گیج میکنه اینم از شونصدتا مدل تو هرسال از سامسونگ

Milad7

بود بود ، نبود نبود 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی