حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت شخصی سازی کامل در مود جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | بازی، معرفی بازی

همانطور که در Assassin’s Creed Valhalla بازی می کنید، روش هایی وجود دارد که می توانید نوع Eivor خود را شخصی سازی کنید. گفته می شود، اگر آزادی بیشتری داشته باشید تا قهرمان خود را در طول سفر خود تنظیم کند، چه می کنید؟

قابلیت شخصی سازی در AC Valhalla چگونه است؟

خوشبختانه راهی وجود دارد! حداقل برای بازیکنان رایانه های شخصی امکان را می دهد تا از بسیاری جهات دیگر بتوانند Eivor خود را سفارشی کنند.

این Assassin’s Creed Valhalla که به سادگی Eivor Customizer نامیده می شود، مجموعه ای از مدل های جدید، رنگ ها، مدل های ریش و تغییرات بدن را ارائه می دهد. حتی می توانید تناسب بدن و رنگ پوست را نیز اصلاح کنید، در کل این بازی قابلیت شخصی سازی بسیار گسترده ای دارد.

قابلیت های این مود برای شخصی سازی

در تصویر زیر، فقط چند روش مختلف برای سفارشی کردن Eivor خود، از جمله کل چهره آنها، می توانید مشاهده کنید:

قابلیت ها این مود برای شخصی سازی

کاری که این مود انجام می دهد این است که از گزینه های NPC استفاده می کند و آنها را در دسترس Eivor قرار می دهد تا بازیکنان هر طور که لازم دیدند از آنها استفاده کنند. همچنین این NPC قابلیت ها زیادی برای شخصی سازی از جمله گزینه مدل مو برای هر دو Eivors اضافه می کند، همانطور که در تصویر بالا دیده می شود.

مانند هر مد دیگری که در مورد آن می نویسیم، ما بازیکنان را تشویق می کنیم قبل از انجام هرگونه تغییر در بازی، از پرونده های ذخیره شده خود پشتیبان تهیه کنند تا اطلاعات آنها احیانا از بین نرود.

منتظر نظرات شما هستیم!

ممنون از اینکه با مطلب ” قابلیت شخصی سازی کامل در مود جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla ” همراه ترنجی بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره این مود جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla دارید می توانید در قسمت نظرات ثبت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

میدونستید اسم شخصیت این نسخه در اصل اسم یه زنه و اگه شما شخصیت مرد رو انتخاب کنید دارید اسم یه زن رو روی یه مرد میذارید؟! 😂

TheFreeCritic

خار تو این خار
خار تو خار شد که 😂

pooria

یعنی ریدن تو سری اساسینز کرید 😂
خب لامصبا یه ای پی جدید به جا اینکارا میساختید

TheFreeCritic

میگن که تو فیلم دووم که از بازی دووم اقتباس شده شخصیت مرد رو کرده بودن زن بعد زنه همه اویل هارو به خاک میداد 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین کرمانی