حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه تماس های صوتی واتس اپ را ضبط کنیم؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، اپلیکیشن، نرم افزار

واتس اپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است که از برقراری تماس رایگان صوتی و تصویری اینترنتی پشتیبانی می کند. اگرچه کیفیت تماس های صوتی و تصویری در واتس اپ بسیار مطلوب است اما فاقد برخی از ویژگی های مفید مانند ضبط تماس های کاربرانش است. در این مطلب به چگونگی ضبط تماس های صوتی در واتس اپ می پردازیم. با ترنجی همراه باشید.

اگر یکی از کاربران واتس اپ هستید و از قابلیت تماس های صوتی و تصویری آن استفاده می کنید، شاید برای تان پیش آمده باشد که خواسته باشید برخی از تماس های مهم خود مانند جلسات کاری یا حتی مکالمات شخصی را ضبط کنید. متاسفانه واتس اپ به طور پیش فرض از قابلیت ضبط تماس های صوتی و تصویری پشتیبانی نمی کند. همچنین چند روز پیش بود که خبر تماس صوتی و تصویری با واتس اپ دسکتاپ ممکن شد را باهم خواندیم.

 

چگونه تماس های صوتی واتس اپ را در گوشی های اندرویدی ضبط کنیم؟

ابتدا برنامه ی Call Recorder – Cube ACR را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. چندین برنامه دیگر نیز برای این کار وجود دارد اما پیشنهاد می کنم این برنامه را دانلود و نصب کنید. چرا که شیوه کار بسیار ساده ای دارد و به خوبی کار می کند. همچنین می توانید علاوه بر تماس های واتس اپ، تماس های تلفنی گوشی تان و تماس هایی که در پیام رسان های دیگر مثل تلگرام، اسکایپ، ایمو، وایبر و…. برقرار می کنید را ضبط کنید.

ضبط تماس واتس

ضبط تماس واتس

 

پس از نصب، برنامه را باز کنید.

برای اولین بار باید اجازه و مجوزهای لازم را به برنامه بدهید.

توجه داشته باشید اگر از اندروید 10 و یا بالاتر استفاده می کنید ممکن است مجبور باشید مجوز دسترسی های لازم برنامه را از تنظیمات خود گوشی بدهید و با این کار ممکن است گوشی تان ری استارت شود.

ضبط تماس

ضبط تماس

ضبط تماس اندروید

ضبط تماس اندروید

 

پس از اینکه مجوزهای لازم را به برنامه دادید، برنامه واتس اپ را باز کنید و اقدام به تماس صوتی نمایید.

مشاهده می کنید به محض اینکه تماس صوتی واتس اپ را برقرار کردید و یا اینکه یک تماس صوتی در واتس اپ دریافت کنید، ویجت برنامه ضبط تماس های صوتی Call Recorder – Cube ACR به صورت خودکار روی صفحه نمایش دستگاه شما با نماد میکروفون ظاهر می شود و به شما امکان شروع و توقف ضبط تماس های تان را هر زمان که بخواهید می دهد.

برنامه ضبط تماس

برنامه ضبط تماس

 

اگر به هر دلیلی ویجت ضبط کننده تماس Cube ACR بر روی صفحه نمایش داده نمی شود یا به هر دلیلی قادر به ضبط تماس های صوتی واتس اپ خود نیستید، به تنظیمات برنامه بروید و سپس در قسمت VoIP recording ، گزینه “Ignore VoIP-support check” را فعال کنید و گزینه “Voice Call” را انتخاب کنید.

Cube-ACR

Cube-ACR

ضبط تماس اندروید

ضبط تماس اندروید

 

پس از پایان ضبط تماس صوتی در واتس اپ، می توانید با باز کردن برنامه یا رفتن به فایل منیجر گوشی تان و باز کردن پوشه ضبط کننده مکالمه CR ACR از حافظه داخلی، به فایل های تماس های ضبط شده دسترسی پیدا کنید.

 

همچنین می توانید از ضبط کننده مکالمه Cube ACR در گوشی خود برای ضبط تماس های صوتی عادی و یا حتی تماس های صوتی از سایر برنامه های VoIP مانند اسکایپ، تلگرام، وایبر و… استفاده کنید.

 

در این مطلب به معرفی برنامه ای جهت ضبط تماس های صوتی واتس اپ و دیگر پیام رسان های اجتماعی پرداختیم. شما هم می توانید تجربیات استفاده خود را در استفاده از این برنامه و یا برنامه های دیگر در این زمینه در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یادش بخیر یکی ازدوستان میگفت یادم بده تماس تصویری با جی افم را ضبط کنم خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی