حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروش ترین کتاب های سال 2020 سایت آمازون

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها

سال 2020 میلادی با تمام فراز و نشیب هایش رو به اتمام است. سالی که با همه گیر شدن ویروس کرونا شروع شد و با خانه نشین کردن مردم این کره خاکی خاطرات تلخی را برای آن ها رقم زد.  در این شرایط برخی ها برای گذراندن وقت و تفریح به کتاب روی آوردن و فرصت را غنیمت شمردن تا با کتاب اوقات خود را بگذرونند. در این شرایط که کتاب فروشی ‌ها تعطیل شدند اما فروش کتاب در فروشگاه‌های آنلاین افزایش یافت. سایت آمازون در جدیدترین گزارش خود، باراک اوباما را نویسنده پرفروش ترین کتاب این سایت در سال 2020 معرفی کرده است!

پرفروش ترین کتاب های سال 2020 سایت آمازون در بخش داستانی و غیرداستانی:

«سرزمین موعود»  نوشته باراک اوباما در رتبه نخست پرفروش‌ ترین کتاب های آمازون در سال 2020 میلادی قرار گرفت. اغلب شاهد انتشار خاطرات دوران ریاست جمهوری با هدف اطلاع‌رسانی و البته حفظ شهرت رییس جمهورها پس از کنار رفتن از قدرت هستیم و این بار نیز باراک اوباما توانسته با منتشر کردن کتابش در سال 2020 عنوان پرفروش ترین کتاب سال سایت آمازون را از آن خود کند. سرزمین موعود در دو جلد آماده شده است که جلد دوم آن احتمالا در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

 

رتبه دوم پرفروش‌های آمازون در سال 2020 به کتاب «زیاد است اما هیچوقت کافی نیست» نوشته ماری ترامپ تعلق دارد.

برادرزاده دونالد ترامپ در کتابش به خاطرات و فضای خانواده ترامپ می پردازد و به توصیف آن می پردازد.

 

رتبه سوم پرفروش های آمازون در سال 2020 به کتاب «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز تعلق دارد. کتابی که در سال 2019 نیز در فهرست پرفروش‌های آمازون قرار داشت. داستان هیجان‌انگیزی از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و….

برترین کتاب های آمازون

برترین کتاب های آمازون

 

«اولین یادگیری من در نوشتن کتاب تمرین» نوشته کریستال دارکه در رتبه چهارم پرفروش‌های آمازون در سال 2020 قرار گرفت. کتاب تمرین برای کودکان سه تا پنج ساله است. کتاب شامل 75 صفحه تمرین، صفحات تمرین رنگی، و تمرین‌های ایجاد مهارت است.

 

«خورشید نیمه‌شب» نوشته استفانی مایر در جایگاه پنجم پرفروش‌های آمازون در سال 2020 قرار دارد. «خورشید نیمه‌شب» در واقع بازگویی اولین کتاب از مجموعه «گرگ و میش» است.

 

شما در سال گذشته و از آغاز کرونا اوقات بیکاری تان را به چه صورت گذرانده اید؟ اگر کتاب خوبی را خوانده اید در بخش نظرات آن را معرفی کنید تا بقیه کاربران نیز بتوانند از آن ها استفاده کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سپااس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی