حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین فیلم های سال 2020😍

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سرگرمی، سینما، فیلم

سال 2020 برای هنر و سینما با وجود اتفاقات و مشکلاتی که بوجود آورد به پایان رسید. سالی که سینماها خالی از تماشاگر شدند و ضربه بسیار جدی به این صنعت وارد کرد. یک سال کامل بدون رفتن به سینما ! صادقانه بگوییم حتی درک آن دشوار است. با این وجود به لطف پخش اینترنتی فیلم ها، طرفداران فیلم و سریال توانستند به تماشای آن ها بنشینند. در این مطلب می خواهیم به معرفی شش فیلم برتر سال 2020 بپردازیم. با ترنجی همراه باشید.

بهترین فیلم های سال 2020 :

Palm Springs :

پام اسپرینگز؛ فیلمی کمدی به کارگردانی مکس بارباکو و با بازی اندی سمبرگ و جی. کی. سیمونز است. داستان جوانی به نام نایلز است که بعد از رفتن به شهر پام اسپرینگز، کالیفرنیا اوضاع زندگی‌اش به سرعت پیچیده می‌شود.

نایلز در یک عروسی با سارا ملاقات می‌کنند. اما شرایط بسیار عجیب می‌شود و در زمان گیر می‌افتند. آن‌ها نمی‌توانند از آن مراسم، از یکدیگر و از آن زمان رهایی یابند….

فیلم Palm Springs

فیلم Palm Springs

 

The Invisible Man :

فیلم مرد نامرئی محصول کشور استرالیا و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Leigh Whannell در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم مرد نامرئی بازیگرانی چون Aldis Hodge، Elisabeth Moss، Harriet Dyer، Oliver Jackson-Cohen، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

“مرد نامرئی” اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی اثر سال ۱۹۳۷ است.

داستان از این قرار است که نامزد سسیلیا کاس خودکشی می کند ، اکنون سسیلیا تصمیم می گیرد خاطراتش را فراموش کند و یک زندگی جدید برای خود بسازد ، اما خیلی زود طی یک اتفاقی سسیلیا به زنده بودن نامزدش مشکوک می شود و…

فیلم The Invisible Man

فیلم The Invisible Man

 

Possessor :

فیلم صاحب اختیار محصول کشور کانادا و در ژانر ترسناک ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Brandon Cronenberg در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم صاحب اختیار بازیگرانی چون Andrea Riseborough، Christopher Abbott، Jennifer Jason Leigh، Rossif Sutherland، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم صاحب اختیار (Possessor) داستان ماموری را دنبال می کند که برای یک سازمان مخفی کار می کند. این سازمان بر روی یک تکنولوژی ایمپلنت مغزی کار می کند که با استفاده از آن می توان بدن افراد را تسخیر کرد و از آنها برای ترور افراد دیگر استفاده کرد و…

فیلم Possessor

فیلم Possessor

 

His House :

فیلم خانه او محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی Remi Weekes در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم خانه او بازیگرانی چون Malaika Wakoli-Abigaba، Matt Smith، Sope Dirisu، Wunmi Mosaku، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم خانه او (His House) یک زوج پناهنده از سودان جنوبی درگیر جنگ به سختی فرار میکنند، آنها تلاش می کنند تا زندگی جدید خود را در یک شهر انگلیسی وفق دهند. اما نمیدانند که در زیر ظاهر فریبنده ی شهر، شیطان در کمین آنهاست…

فیلم His House

فیلم His House

 

The Vast of Night :

فیلم گستره شب محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Andrew Patterson در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم گستره شب بازیگرانی چون Bruce Davis، Gail Cronauer، Jake Horowitz، Sierra McCormick، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم گستره شب (The Vast of Night) طی دهه ۱۹۵۰ میلادی، دو جوان ساکن ایالت نیو مکزیکو آمریکا با شناسایی امواج صوتی ناشناس و عجیب، آینده‌ای متفاوت برای شهر خود رقم می‌زنند و…

فیلم The Vast of Night

فیلم The Vast of Night

 

Birds of Prey :

فیلم پرندگان شکاری محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Cathy Yan در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم پرندگان شکاری بازیگرانی چون Jurnee Smollett، Margot Robbie، Mary Elizabeth Winstead، Rosie Perez، و… به ایفای نقش پرداخته اند. پرندگان شکاری که بر اساس کتاب‌های کمیک دی‌سی ساخته شده، دنباله‌ای بر فیلم جوخه انتخار محصول سال ۲۰۱۶ است و هشتمین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود.

فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) هارلی کویین بعد از این که از جوکر جدا می‌شود، به ابرقهرمانانی چون قناری سیاه و هانترس می‌پیوندد تا دختر بچه‌ای را از دست یکی از بزرگ‌ترین جنایتکارهای گاتهام نجات دهد…

فیلم Birds of Prey

فیلم Birds of Prey

 

شما کدام یک از این فیلم ها رو دیدین؟ به نظرتون جای چه فیلمی توی این لیست خالی هست؟؟؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

Kissing booth 2 به جای اون اولی

m.b

خداییش مطمئنید اینا بهترین فیلمای 2020 هستن؟!

اینا در نهایت بهترین فیلمایی که نویسنده با چیپس فلفلی تو 2020 نگاه کرده هستن… (البته نویسنده منبع😅)

m.b

بعد من موندم… گستره شب مال سال 2019 هست… چطور بهترین فیلم 2020 میشه؟! 😅

Mahdi

اصلا جالب نیستن اسن فیلما

pooria

شاید دلیلش این بوده 2020 کلا همه فیلما….. شر بودن 🤣

جای خیلی از فیلم ها تو این لیست خالیه…و این فیلم همه به جز یکی دوتاشون واسه من جذاب نبودن.

TheFreeCritic

اینا چه آشغال هایی هستن
مطمنید اینا بدترین فیلم های 2020 نیستن ؟

Milad7

به نام خدا هیچ کدام!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی