حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سلطه اپل بر هدیه های کریسمس!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

اطلاعات جمع آوری شده توسط یک شرکت تحلیلی نشان می دهد که 9 گوشی از میان 10 گوشی هوشمندی که در روز کریسمس فعال شده اند، از مدل های آیفون بوده اند. موضوع آنجایی جالب تر می شود وقتی که متوجه حضور آیفون 11 برای دومین سال پیاپی در صدر این لیست می شویم.

بله، بیشترین گوشی که برای روز کریسمس هدیه داده شده است به مانند سال قبل آیفون 11 است. با ترنجی همراه باشید تا به آماری جالب در زمینه هدیه های روز کریسمس و تنها گوشی غیر اپلی که توانسته در این لیست قرار بگیرد، بپردازیم.

سال 2020 با تمام اتفاقات خوب و بدش به پایان راه نزدیک شده است و بازار هدیه های روز کریسمس نیز به مانند سال های گذشته داغ بود. بر اساس آمار منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی Flurry Analytics در روز کریسمس فعال سازی گوشی های هوشمند 23٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته، اما اپل هنوز بر بازار هدیه ها مسلط بوده و سه مدل از چهار مدل آیفون 12 در بین 10 مدل برتر قرار گرفتند.

آیفون XR 2018 در رتبه دوم این لیست قرار دارد. نشانه دیگری که نشان می دهد آشفتگی اقتصادی حاکم بر مردم جهان در سال 2020 به چه میزان بوده است و چطور بر قدرت خرید آن ها تاثیر گذاشته است. اما آیفون 12 پرو مکس موفق شد دقیقاً پشت آیفون XR به مقام سوم برسد ، که نشان می دهد محبوب ترین دستگاه سال 2020 اپل است. در همین حال، آیفون 12 در جایگاه چهارم قرار گرفت و آیفون 11 Pro Max در رتبه پنجم قرار گرفت.

فروش گوشی های آیفون

فروش گوشی های آیفون

 

بر طبق این گزارش گوشی های ارزان قیمت و مقرون به صرفه ای مانند آیفون SE و همچنین K30 ال جی بیشترین افزایش خرید و فعال سازی را در روز کریسمس داشته اند. علاوه بر این ، موفقیت مدل های سالهای گذشته  به ویژه آیفون 11 و آیفون XR  نشان دهنده این موضوع است که قیمت تمام شده گوشی ها برای مصرف کنندگان آمریکایی تاثیر به سزایی در انتخاب آن ها برای خرید و هدیه دادن بوده است.

 

موسسه تحقیقاتی Flurry همچنین اشاره کرد که آیفون 12 مینی با وجود قرار گرفتن هر سه مدل دیگر در آیفون 12 ، در میان 10 گوشی برتر برتر ظاهر نشده است. به نظر می رسد که مصرف کنندگانی که امسال می خواستند در خرید آیفون جدید صرفه جویی کنند، آیفون 11 را به عنوان گزینه ای بهتر و مقرون به صرفه تر برای خرید انتخاب کرده اند.

 

البته، نکته جالب توجه آمار منتشر شده از سوی Flurry Analytics، قطعا حضور LG K30 است، که در سال 2018 به بازار عرضه شد و در صورت خرید مستقیم آن از LG ، در حال حاضر با قیمت 139.99 دلار فروخته می شود. مشخص نیست که چرا و چگونه این گوشی ارزان قیمت دو ساله موفق به حضور در لیست ده گوشی برتر فعال شده در روز کریسمس شده است؟!

 

شما برای هدیه دادن و خرید چه مدل گوشی را انتخاب می کنید؟؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

برای هدیه بدون محدودیت بودجه آیفون فقط بخاطر کلاسش😂

Milad7

اینجا بودجه مون به گارد اپل میرسه خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی