حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا ردمی 9T نسخه ریبرند شده ردمی 9 پاور است یا خیر؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ردمی، شایعات

ماه گذشته، شیائومی ردمی از سری ردمی نوت 9 جدید رونمایی کرد. یکی از داغ‌ترینِ این محصولات، ردمی نوت 9 4G بود که با نام ردمی 9 پاور در هند معرفی شد. شایعات و اخبار منتشر شده، از عرضه نسخه گلوبال این گوشی، با نام ردمی 9T خبر می‌دهند؛ که ممکن است برای اولین بار در مالزی به فروش برسد. این گوشی اخیرا در NBTC و Telecom Indonesiaدیده شده است که اشاره به را‌ه‌اندازی قریب‌الوقوع این دستگاه دارد.

ردمی 9T شاید نسخه گلوبال ردمی 9 پاور باشد

شیائومی مالزی هنوز تاریخ دقیق معرفی را مشخص نکرده است. اما در حال برگزاری یک مسابقه است که به برندگان 10 گوشی از ردمی XX (نامشخص) را اهدا می‌کند. بنر مسابقه، از اهدا دستگاهی به عنوان جایزه خبر می‌دهد، که ظاهر آن مشابه ردمی 9 پاور است. روزهای گذشته، چند ویدیو جعبه‌گشایی از این گوشی منتشر شده بود، اما به دلیل نامشخصی حذف شده است. تصاویری از این ویدیو همچنان باقی مانده است که گمانه‌زنی هایی در رابطه با این موضوع را تایید می‌کند.

ردمی 9تی، احتمالا از نمایشگر 6.56 اینچی +FullHD بهره ببرد که دوربین سلفی به صورت ناچ قطره‌ای در آن قرار دارد. درون آن، تراشه اسنپدراگون 662 قرار گرفته، که مشابه ردمی 9 پاور است. منبع تغذیه ردمی 9تی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژر 18 واتی انرژی می‌گیرد. همچنین از پورت USB Type-C هم برای انتقال داده و شارژ استفاده می‌شود. در کل، تفاوت خاصی با ردمی 9 پاور نداشته و تنها نسخه ریبرند شده این گوشی محسوب می‌شود.

نظر شما چیست؟ این گوشی با چه مشخصات و قیمتی معرفی می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

بسه ردمی ۹ جر دادی

Mohammadr

تفاوت ها را پیدا کنید(20 نمره) :/
redmi note 9 4g
poco m3
redmi 9 power
redmi 9t

ali_s

طراحی
نمره منو بدید

Mohammadr

ردمی 9 تی اگه مثه عکس باشه که سه تاشون عین همن فقط پوکو فرق می‌کنه😐دوربین ی مقدار فرق دارن ولی خیلیییی بهم نزدیکن😐

می 10 آی کی معرفی میشه؟

m.b

تف توی این اسمگذاری😑

Milad7

خسته شدیم از این ریبرند 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.