حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش فالوور و رشد کسب و کار در اینستاگرام

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اینستاگرام، در حال حاضر پرکاربردترین شبکه اجتماعی در ایران است. افراد مدت زیادی از زمان خود را صرف این شبکه اجتماعی می کنند و حضور هر کسب و کاری در این فضا می تواند تاثیرات مثبتی به همراه داشته باشد.

داشتن یک پیج در اینستاگرام رایگان و ساده است اما جذب فالوور کاری دشوار و زمانبر است. باید توجه داشته باشید که با توجه به آپدیت شدن الگوریتم های اینستاگرام، روش های قدیمی جذب فالوور دیگر کارکرد خود را از دست داده است. به همین دلیل ربات اینستاگرام های فالوور به شما روش جدید خرید فالوور واقعی اینستاگرام را معرفی می نماید.

ربات اینستاگرام های فالوور هیچ درخواستی از آپی های خارج از کشور به پیج شما صادر نمی کند و همین امر موجب می شود تا اینستاگرام پیج شما را یک پیج خطاکار شناسایی نکند و فعالیت ربات به صورت کاملا طبیعی جلوه می کند

روش کارکرد ربات های فالوور چگونه است

در این ربات شما می توانید پیج های مختلف را به عنوان پیج های هدف به ربات معرفی کنید. پیج هایی که از نظر محتوایی و موضوع کاری به شما نزدیک هستند می توانند بهترین گزینه ها باشند. سپس باید تنظیم کنید که چه افرادی را در این پیج ها می خواهید. سه گزینه در اختیار شما است.

  • افرادی که فالوور های این پیج ها هستند
  • افرادی که پست های این پیج را لایک کرده اند
  • افرادی که برای پست های این پیج کامنت گذاشته اند

بعد از تنظیم کردن پیج های هدف و همچنین فیلتر ها، می توانید فیلتر هایی برای افراد جذب شده نیز بگذارید. برای مثال می توانید تنظیم کنید که اگر فرد، تصویر پروفایل نداشت فالو نشود و یا اگر پیج بیزینسی بود، فالو نشود و چندین و چند فیلتر دیگر که به هدفمند شدن فالوور های شما کمک شایانی می نماید.

بعد از انجام تنظیمات ربات به صورت خودکار فالو کردن افراد با توجه به فیلتر های شما را آغاز می کند. این افراد، افراد علاقه مند به حوزه کاری شما بوده اند چرا که قبلا یک پیج با محتوای مشابه پیج شما را فالو کرده اند، لایک کرده اند یا برای پستی با موضوع مشابه پیج شما کامنت گذاشته اند

امکانات رایگان های فالوور

امکاناتی بی نظیر به صورت رایگان تنها با ثبت نام در های فالوور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یکی از این امکانات، ارسال پست به صورت زمان بندی شده می باشد. شما با اتصال پیج خود به ربات می توانید پست های آماده شده خود را به ربات بسپارید و برای هر یک تاریخ و زمان مشخص نمایید تا ربات های فالوور در تاریخ درج شده توسط شما، پست را در پیج شما منتشر کند.

محتوا مهم است

مورد مهمی که شما باید رعایت کنید این است که حتما قبل از استفاده از ربات چندین پست در پیج خود داشته باشید و اطلاعات پیج خود را تکمیل کرده باشید. با توجه به اینکه فالوور های جذب شده برای شما، واقعی و هدفمند هستند، در صورتی که پیج شما محتوای ارزشمندی برای کاربران نداشته باشد، کسی پیج شما را فالو نخواهد کرد و در نهایت نتیجه کار برای شما مطلوب نخواهد بود.

همین حالا افزایش فالوور اینستاگرام رو شروع کن و پیج اینستاگرام خودت رو قدرتمند تر کن.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حقیقت را گو گرچه تلخ باشد!!! 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات