حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فردا دسترسی میلیون ها گوشی به واتس اپ قطع خواهد شد!😥

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | پیام رسان

کاربران گوشی های قدیمی آیفون و اندرویدی واتس اپ برای ادامه استفاده از این پیام رسان محبوب باید گوشی های هوشمند خود را بروزرسانی کنند! با ما همراه باشید تا لیستی از گوشی هایی که واتس اپ دیگر از آن ها پشتیبانی نمی کند را مرور کنیم.

واتس اپ یکی از پر کاربردترین برنامه های پیام رسانی در سراسر جهان است. برنامه ای متعلق به غول فناوری دنیا یعنی فیس بوک که سالیان زیادی است از سیستم عامل های Androin و iOS پشتیبانی می کند. از اول ژانویه 2021 ، دیگر واتس اپ بر روی ورژن های قدیمی این سیستم عامل ها کار نمی کند.

طبق اطلاعیه ای که واتس اپ منتشر کرده است پشتیبانی این نرم افزار در سال جدید میلادی از گوشی های هوشمند با Android نسخه 4.0.3 و جدیدتر انجام می شود. آیفون های دارای iOS 9 و جدیدتر نیز قادر به ادامه استفاده از این برنامه پیام رسان هستند.

 

واتس اپ از اول ژانویه 2021 پشتیبانی از چندین مدل گوشی را که روی سیستم عامل های قدیمی تر کار می کنند قطع می کند.

WhatsApp برای ارائه تجربه کاربری بهتر، مرتباً ویژگی ها و به روزرسانی های جدیدی را در برنامه خود ارائه می دهد. برخی از تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل های قدیمی دیگر واجد شرایط دریافت این به روزرسانی ها در آینده نخواهند بود. تلفن های هوشمندی که حداقل با iOS 9 یا Android 4.0.3 کار می کنند همچنان از برنامه پیام رسان واتس اپ پشتیبانی می شوند. کاربرانی که از دستگاه هایی مانند آیفون 4 ، سامسونگ گلکسی S2 و غیره استفاده می کنند و از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند ، احتمالاً به روزرسانی های آینده را دریافت نمی کنند.

واتس اپ

واتس اپ

 

کاربران واتس اپ در اندروید و آیفون برای ادامه استفاده از برنامه پیام رسان واتس اپ، باید گوشی های هوشمند خود را به روز کنند. برای iOS ، کاربران برای استفاده از برنامه باید اطمینان حاصل کنند که آیفون آنها به iOS 9  یا بالاتر به روز شده است.

 

در اطلاعیه واتس اپ آمده است: «برای داشتن بهترین تجربه، توصیه می کنیم از جدیدترین نسخه iOS موجود برای گوشی خود استفاده کنید. لطفاً برای یادگیری نحوه به روزرسانی نرم افزار iPhone خود به وب سایت پشتیبانی Apple مراجعه کنید. ”

 

واتس اپ برای آیفون 4 یا مدلهای قدیمی به روزرسانی نمی شود زیرا این مدل ها از iOS 9 پشتیبانی نمی کنند.

 

کاربران اندروید نیز گوشی های خود را به سیستم عامل اندروید 4.0.3 و جدیدتر به روز کنند. اگر یک گوشمند هوشمند اندرویدی دارید که با سیستم عامل های قدیمی کار می کند ، وقت آن است که دستگاه خود را به روز کنید.

 

گوشی هایی مانند Samsung Galaxy S2 ، Samsung Galaxy Note 3 ، Sony Xperia Z1 ، HTC One M7 ، Moto X ، Xiaomi Mi 3 از جمله گوشی هایی هستند که در سال جدید میلادی باید با پیام رسان واتس اپ خداحاظی کنند!

 

آیا از گوشی های هوشمندی استفاده می کنید که از سیستم عامل های قدیمی تر از iOS 9 یا Android 4.0.3 بهره می برند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

Samsung Galaxy Note 3 ، Sony Xperia Z1 این گوشیا حالاحالاها خداحافاظی نمیکنند نویسنده محترم چون اندروید 5 دارن نوت 3 فک کنم 6 داشته باشه گوشی هایی پشتیبانی نمیکنن که اندروید 2.2 2.3 3.0 داشته باشند حتی سونی تی ایکس وی تی اکسپریا ال از واتس اپ پشتیبانی میکنند چون همگی بالای 4 هستند لیستتون اصلاح کنید خواهشا حتی گوشی های 2011 سونی اریکسون همگی نسخه اندروید 4.0.4 رو دارن فک کنم اس 2 هم 4.0.4 باشه

APPLE IDEVICE

یادش بخیر ویندوزفون…😊
نوکیا همچنان در حال سنگ خوردن از هر امید…😩

APPLE IDEVICE

خبر نگران کننده برای فقرای ایرانی😔

ehsan1102000

فردا ۳۱ دسامبر است، پس فردا قطع میشه

SHREK

ما که اندروید 10 داریم😎🔥

Mahdi

خوبه تا ۵ سال دیگه اندروید رسمی گوشیم ازش پشتیبانی میکنه و بعدش اندروید کاستوم

ARMTIN

Xiaomi Mi3
اخرین ابدیت اندروید 6
galaxy Note 3
اخرین ابدیت اندروید 5.1
moto X
آخرین ابدیت اندروید 5.1
Xperia Z1
آخرین ابدیت اندروید 5.1
HTC one m7
آخرین ابدیت اندروید 5
galaxy S2
آخرین ابدیت اندروید 4.1
❌❌❌❌❌❌❌❌❌

تمام موبایل های اندروید ذکر شده در بالا واتس اپ همچنان پشتیبانی خواهند کرد حتی گلکسی S2 ❗
در اکوسیستم اندروید اکثر موبایل های قدیمی هم نسخه اندروید شون بالا 4.1 هست ، موبایل های قدیمی که اندروید شون پایین هستند دیگه سخت افزار
خیلی داغون دارند

ARMTIN

اقای عطایی
هیچ کدوم از لیست های که تهیه کردید واتس اپ براشون قطع نمیشه لطفاً اطلاعات غلط و گمراه کننده نشر ندید
باتشکر 🌹

سینا عطایی

سلام وقت بخیر
لطفا بگید کدوم دستگاه ها اشتباه هستن

Milad7

اندروید4 شامل چه گوشی هایی سرشناسی میشه؟ کلکسی اس 2 فکر کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی