حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلتفرم جریان ؛ روشی متفاوت و نوین در کمپین‌های شبکه اجتماعی

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام چند وقتی است که متداول شده است. مهم‌ترین مزیت‌ این نوع تبلیغات این است که عدۀ زیادی از مردم آن‌ها را می‌بینند و شانس جذب فالوئر و در پی آن جذب مشتری بالاتر می‌رود. هزینۀ نسبتا کم و عدم نیاز به زیرساخت‌های پیچیدۀ فنی از دیگر مزایای این روش تبلیغاتی است. یعنی شما برای این نوع تبلیغات، لازم نیست سایت طراحی کنید یا به سراغ اقدامات فنی عجیب و غریب بروید. کافی است یک حساب اینستاگرام، یک کانال تلگرامی یا یک پل ارتباطی داشته باشید.

درست است که به نظر ساده می‌آید، اما آیا واقعا به همین راحتی است؟ خیر، این کارها را نمی‌توان به تنهایی حل کرد. روزانه چشم هرکدام از ما به هزاران تبلیغ می‌افتد، اما مهم این است که روی چندتا از آن‌ها کلیک می‌کنیم، چندتا را به یاد می‌آوریم و چه تعدادی به نظرمان جذاب می‌آید. اینکه بدانید در چه زمان‌هایی تبلیغات بازدید بیشتری دارند، کدام پلتفرم‌ها مناسب کسب‌وکار شما هستند و چه کانال‌ها و صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات شما را نمایش می‌دهند نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در ثانی، تعداد صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی به قدری زیاد است که جمع‌آوری اطلاعات دربارۀ هرکدام برای شروع تبلیغات بسیار زمان‌بر خواهد بود. اگر قصد ورود به این وادی را دارید، باید کار را به کاردان بسپارید.

پیشنهاد ما به شما «جریان» است. جریان یک پلتفرم تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند بهترین موقعیت‌ها را برای کسب‌وکار خود شناسایی کنید. می‌توانید با خیالی آسوده کارهای تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی به تیم جریان بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان کمپین خود را راه‌اندازی کنید. مزیتی که جریان نسبت به سایر رقبایش دارد، این است که تا جای ممکن هزینه‌ها را کاهش داده است. کافی است در سایت jaryan.net ثبت‌نام کنید و با کارشناسان جریان تماس بگیرید. آن‌ها صبورانه صحبت‌هایتان را می‌شنوند و شما را راهنمایی می‌کنند. باید اشاره کنیم که مراحل ثبت‌نام و مشاوره به صورت رایگان انجام می‌شود.

روش‌هایی که جریان از آن‌ها استفاده می‌کند عبارتند از تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ.

تبلیغات در اینستاگرام

در جریان شما می‌توانید به شیوه‌ای متفاوت و مدرن تبلیغات اینستاگرام خود را اجرا کنید. لیست پیج‌های مناسب کسب و کار خود را ببینید، پیج‌ها را با هم مقایسه کرده و بهترین‌ها را انتخاب کنید و بعد از اجرای کمپین با استفاده از گزارش‌های پنل، عملکرد کمپین خود را اندازه گیری کنید. (جهت آشنایی کامل با اصطلاحات اینستاگرام کلیک کنید)

کمپین‌های اینفلوئنسرمارکتینگ

جریان بدون کمیسیون و هزینه اضافی ابزاری قوی برای مدیریت کمپین‌های اینفلوئنسرمارکتینگ در اختیار شما قرار می‌دهد. در پنل جریان لیست و قیمت اینفلوئنسرها به همراه اطلاعات مفید در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بهترین اینفلوئنسر را برای کمپین خود انتخاب کنید و بر روند اجرای کمپین نظارت کنید و گزارش عملکرد کمپین خود را مشاهده کنید. ( جهت آشنایی با انواع اینفلوئنسر در اینستاگرام کلیک کنید)

 

تبلیغات در تلگرام

در جریان شما می‌توانید کمپین‌های تلگرام خود را به روشی متفاوت اجرا کنید. کانال مناسب برای کسب و کار خود را با استفاده از داده‌های تحلیلی و مقایسه بین کانال‌ها انتخاب کنید. با استفاده از پنل بر روند اجرای کمپین خود نظارت کنید و آنلاین گزارش همه کمپین‌های خود را ببینید.

مشاورۀ جریان را از دست ندهید، امتحانش مجانی است. برای شروع همین‌جا کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات