حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار و صداپیشگان انیمیشن Sing 2

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سرگرمی

انیمیشن Sing 2 یا آواز ۲ دنباله قسمت اولش یعنی آواز ۱ هست که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در داستان این انیمیشن مسابقه آوازخوانی برگزار می شود که انواع مختلفی از حیوانات تو این مسابقه شرکت می کنند. در انیمیشن آواز ۲ گارث جنینگز با همکاری کریستوف لودلت کارگردان و نویسندگی را بر عهده دارند و متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، ست مک فارلن، اسکارلت جوهانسون، نیک کرول، تارون اجرتون و توری کلی صداپیشه‌هاش هستند.

انیمیشن Sing 2

روز دوشنبه NBCUniversal اعلام کرد که هالزی، فارل ویلیامز و بونو خواننده گروه U2 (که اولین بار بازیگرانی آن ها اوایل سال جاری توسط Fandom Wire گزارش شد) به بازیگران انمیشن سینگ ۲ پیوستند. علاوه بر این بازیگران انیمیشن Sing 2 اعلام کردند که بابی کاناوال، لتیتیا رایت، اریک آندره و چلسی پرتی رو به این انیمیشن اضافه می کنند.


انیمیشن آواز ۲ جز تعداد انگشت شماری از انیمیشن های جهانی بود که اوایل امسال تاریخ انتشارش تغییر کرد. در ماه آوریل معلوم شد تاریخ اکران انیمیشن سینگ ۲ مصادف با ۱۳ دی ۹۹ اعلام شده بود که جای آن به انیمیشن “مینیون ها: بازگشت گرو” داده شد. به همین دلیل تاریخ پخش آواز سینگ ۲ به ۲ دی ۱۴۰۰ منتقل شد. تاریخ اکران جدید به این معنی است که دنباله انیمیشن آواز درست به موقع برای فصل تعطیلات سال آینده هست.

انیمیشن Sing 2 قراره در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۰ منتشر بشود. خلاصه داستان رسمی و پوستر جدید دنباله آواز را در ادامه ببینید.

متن رسمی منتشر شده درباره این انیمیشن جذاب:

“در فصل تعطیلات بعدی، فصل جدید انیمیشن sing با رویاهای بزرگ و آهنگ های جذاب تماشایی به عنوان کوآلا باسترمون و بازیگران حیوانات وهمه ستاره های او آماده می شوند تا خیره کننده ترین مرحله استراتژی خود را در سرگرمی پر زرق و برق جهان آماده کنند. فقط یک مشکل وجود دارد: آنها ابتدا مجبورند مجردترین ستاره راک جهان – که توسط نماد موسیقی افسانه ای Bono بازی می شود و اولین فیلم انیمیشن خود را انجام می دهد، راضی کنند تا به آنها بپیوندد.

باستر (برنده اسکار متیو مک کاناهی) و بازیگرانش تئاتر ماه نو را به محلی محبوب تبدیل کرده اند، اما نگاه باستر به یک جایزه بزرگتر است: اولین نمایش جدید در تئاتر برج کریستال در شهر جذاب Redshore. اما بدون هیچ ارتباطی باستر و بازیگرانش از جمله خوک مادر آزاده رزیتا (برنده اسکار ریز ویترسپون)، اشر راکر (اسکارلت جوهانسون)، گوریل جدی جانی (تارون اجرتون)، فیل خجالتی مینا (توری کلی) و البته، گونتر (نیک کرول) فوق العاده تحریک کننده باید دزدکی حرکت کنند و وارد دفاتر معروف سرگرمی کریستال شوند، که توسط یک گرگ بی رحم به نام جیمی کریستال (بابی کاناوال برنده امی) اداره می شود ،برسند.

در تلاش ناامیدانه برای جلب توجه آقای کریستال، گونتر به طور خودجوش ایده ای شرم آور را ارائه می دهد که باستر به سرعت با آن کار می کند، وعده می دهد که در نمایش جدید آنها (bono) اسطوره شیر راک بازی خواهد کرد. مسئله این است که، باستر هرگز با کِلِی، هنرمندی که بیش از یک دهه پیش پس از از دست دادن همسرش، خود را از جهان بسته بود ملاقات نکرده و از آن پس دیگر دیده نشده است. همانطور که گونتر به باستر کمک می کند تا یک شاهکار تئاتر خارج از این دنیا را ببیند، و فشار (و تهدیدهای شوم) از طرف آقای کریستال بسیار می شود، باستر تلاش می کند تا کِلِی را پیدا کند و او را ترغیب کند تا به صحنه برگردد. آنچه با موفقیت رویای بزرگ باستر آغاز می شود، به یادآوری احساسی قدرت موسیقی برای بهبود حتی شکسته ترین قلب تبدیل می شود.”

منتظر سینگ ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Harley Quinn

سلام
عذرمیخام کسی اطلاعی داره که matebook d15 2021 کی میاد ایران؟؟؟

SHREK

یکش خیلی خوب بود معمولا ادامه اینا خیلی جالب نمیشه ولی منتظرم.

Milad7

والا من 1 اش را هم ندیدم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی