حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ گلکسی A72 4G یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش از این یک دستگاه ناشناس دیگر از سامسونگ، با نام تجاری SM-A725F و تراشه اسنپدراگون 720G در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد. شایعات و اخباری منتشر شدند مبنی بر اینکه این دستگاه، همان مدل 4G گلکسی A72 است. امشب اما با دریافت گواهی نامه BIS گوشی سامسونگ گلکسی A72 4G یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شده است.

 گلکسی A72 4G 

امروز اما با دیده شدن این نام تجاری در سایت صدور گواهی‌نامه BIS هند، این دستگاه یک قدم به سمت رونمایی پیش رفت. تا قبل از گزارش های جدید انتظار می‌رفت این دستگاه همان سامسونگ گلکسی A72 5G باشد که به زودی معرفی شود؛ اما امروز مشخص شد که نسخه 5G گلکسی A72، دارای نام تجاری SM-A726B بوده و شماره مدل SM-A725F مختص نسخه 4G این گوشی است.

بسیار خب، این اولین باری نیست که کمپانی سامسونگ دو نسخه مختلف از یک دستگاه را تولید می‌کند. نمونه آن، عرضه یک دستگاه با دو تراشه اگزینوس و اسنپدراگون می‌باشد. شایعات و اخبار جدیدتر نیز نشان می‌دهند احتمالا گوشی A72 هم از این قاعده مستثنا نباشد، برای مثال: مانند A51 و A71 نسخه هند آن از 4G و نسخه مخصوص کشورهای خاص (مانند آمریکا) از فناوری 5G بهره ببرد.

انتظار می‌رود دو نسخه 4G و 5G این گوشی، به غیر از پشتیبانی از شبکه مشخصات یکسانی داشته باشند. نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد و دوربین‌های چهارگانه 64 +13 +5 + 5 مگاپیکسلی، مشخصات لو رفته‌ای هستند که در مقایسه با A71 همچنان یکسان باقی مانده‌اند.

نظر شما چیست؟ آیا این دستگاه جز پرفروش ترین های سامسونگ خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5G

A91 چرا عرضه نشد؟ تو لیست اگه اشتباه نکنم a92 هست

ali_s

با قیمت نسخه فور جی و اون پردازنده ارزش خرید نداره

SHREK

متاسفانه فروش خوبی داره! همیشه گفتم سری A7X با A5X خیلی تفاوت ندارن اصلا ارزش نداره پول بیشتر بدی A7X بگیری. با چیپ اسنپ 720G😨

Milad7

بعید میدونم موفقیتی در بازار کسب بکنه!

ms

سلام a72 5gوارد بازار ایران میشه؟یا مختص بازار آمریکاست؟

SHREK

مختص آمریکا نیست ولی معلوم نیست بیاد ایران یا نه مثل A51 5G

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.