حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا فرماندهی ناو آمریکایی آبراهام لینکلن (CVN 72) را بر عهده گرفت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | نظامی و اسلحه

نیروی دریایی امریکا روز جمعه اعلام کرد که کاپیتان امی بائورن اشمیت به عنوان اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا فرماندهی ناو آمریکایی آبراهام لینکلن (CVN 72) را بر عهده خواهد گرفت. این اولین باری است که یک افسر فرمانده زن خدمه یکی از ۱۱ ناو هواپیمابر هسته ای نیروی دریایی را هدایت می کند.

اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا

اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا

اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا

با اتمام دوره آموزش انرژی هسته ای، هواپیمایی و رهبری مورد نیاز، باورنشمیت تابستان امسال فرماندهی ناو هواپیمابرلینکلن را بر عهده خواهد گرفت.

باوئرن اشمیت گفت:

“من فوق العاده افتخار می كنم كه برای دریافت این سمت انتخاب شده ام. من عاشق هدایت دریانوردان هستم و با جدیت تمام تلاش خود را برای ایفای نقش یک فرمانده مسئولیت پذیر بکار خواهم بست.”

باوئرن اشمیت همچنین اولین زنی بود که به عنوان افسر اجرایی در یک ناو هواپیمابر خدمت می کرد، موقعیتی که از سپتامبر 2016 تا ژانویه 2019، در ناو هواپیما بر لینکلن نیز عهده دار بود.

بائورنشمیت اهل میلواکی ، ویسکانسین است و در ماه مه 1994 از آکادمی نیروی دریایی متحد ایالات متحده فارغ التحصیل شد، اولین کلاس فارغ التحصیلی که در آن زنان اجازه داشتند در کشتی ها و هواپیماهای جنگی خدمت کنند. وی در سال 1996 به عنوان ناوبر نیروی دریایی منصوب شد و در طول فعالیت حرفه ای خود با چندین اسکادران بالگرد خدمت کرد. او قبلاً “اسپارتهای” اسکادران حمله دریایی هلیکوپتر (HSM) 70 و اسکله حمل و نقل دوزیست USS سن دیگو (LPD-22) را فرماندهی کرده است.

نظر شما درباره اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

ما هم اینجا وقتی زنا ماشین سنگین میرونن شکه میشیم😂😐

khers khofteh

چه فایده ولی اجازه دوچرخه سواری تو خیابون رو نداره

SHREK

آیا قرار نیست که به ایران دخول کند🍯

Milad7

چقدرم هم ته چهره اش خوفناکه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا محمودی نژاد