حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی Mi 10i رسما اعلام شد: ۱۶ دی ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

هفته گذشته برای شما نوشتیم که شیائومی Mi 10i نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو 5G است. اگر به یاد داشته باشید سه هفته پیش شیائومی ردمی نوت ۹ پرو 5G با Snapdragon 750G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. خب انتظار می رود که تقریبا همان دستگاه برای بازار جهانی ارایه شود و امروز تاریخ معرفی شیائومی Mi 10i رسما اعلام شده که ۱۶ دی ۹۹ خواهد بود.

شیائومی Mi 10i

در حالی که شایعه شده شیائومی در تلاش است تا Mi 11 را در تاریخ ۸ دی ۹۹ در چین معرفی کند، این شرکت مشتاقانه خواهان گسترش خانواده Mi 10 در هند است. ماه گذشته این شرکت از سری Mi 10T رونمایی کرد که شامل مدل پایه و مدل Pro است. اکنون، این شرکت معرفی یک گوشی جدید را در تاریخ ۱۵ دی ۹۹ در هند اعلام کرده است.

شیائومی Mi 10i

شیائومی Mi 10i

مشخصا از تیزر پیداست که این مجهز به دوربین چهارگانه عقب است و توسط یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رهبری می شود. این می تواند ارزان ترین گوشی با این تعداد مگاپیکسل باشد که در هند عرضه می شود. شیائومی برای مراسم معرفی آینده دعوت نامه های مطبوعاتی را با عنوان “# ThePerfect10” ارسال کرده است.

طبق شایعات گذشته، شیائومی Mi 10i در مدل هایی مانند 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه در هند عرضه می شود. همچنین می تواند در رنگ های سیاه ، آبی ، نارنجی / سبز وارد بازار شود. در حالی که هنوز در مورد قیمت و در دسترس بودن اطلاعاتی در دست نیست، گفته می شود این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD + با پنل IPS LCD و پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می برد.

همانطور که گفتیم این دستگاه ممکن است از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند و شاید با یک دوربین ثانویه 8MP و دو سنسور 2MP همراه باشد. در جلو ممکن است یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد. دستگاه میان رده آینده می تواند یک باتری 4820 میلی آمپری داشته باشد و شارژ سریع 33 وات پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند اخیراً در Geekbench با شماره مدل M2007J17I مشاهده شد و گفته می شود نام رمز “gauguinpro” نشان می دهد. این نسخه هندی Redmi Note 9 Pro 5G است. انرژی آن توسط تراشه با فرکانس پایه 1.80GHz تأمین می شود که احتمالاً چیپست Snapdragon 750G است. این دستگاه با اندروید 10 رویت شده و 8 گیگابایت رم دارد. علاوه بر این، دستگاه به ترتیب در آزمایشات تک هسته ای و چند هسته ای 652 و 2004 امتیاز کسب کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی Mi 10i هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

زخم کرد با کارش

اگه هم قیمت نسخه چین باشه عالیههه😁

Mahdi

از عکس که مشخصه شکل دوربینش با نسخه چینی فرق داره اون دایره یک دسته

SHREK

Waiting for it! 🔥🔥🔥🔥🔥

Milad7

هیجان انگیز نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)