حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی بوک فلکس ۲ با تراشه نسل ۱۱ اینتل رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اوایل سال جاری، سامسونگ لپ تاپ Galaxy Book Flex 2-in-1 خود را معرفی کرد. اخیرا و در ماه سپتامبر، این شرکت Galaxy Book Flex 5G را در بازار عرضه کرد. اکنون، جانشین نسخه اصلی گلکسی بوک معرفی شده است. سامسونگ گلکسی بوک فلکس ۲ با تراشه نسل ۱۱ اینتل رسما معرفی شد. این لپتاپ تبدیل شونده لمسی با پردازنده گرافیکی جدید NVIDIA MC450 برای مدل ۱۵ اینج و Intel Iris Xe برای مدل ۱۳ اینچی اریه می شود.

گلکسی بوک فلکس ۲

سامسونگ امروز Galaxy Book Flex 2 را در کره جنوبی معرفی کرده است. دستگاه دارای همان طراحی 2 در 1 با صفحه قابل چرخش 360 درجه است. همچنین با پشتیبانی از قلم Smart S Pen ارائه می شود.

این دستگاه ۲ مدل برای اندازه صفحه نمایش دارد، مدل های 13.3 اینچ و 15.6 اینچ که دارای صفحه نمایش لمسی QLED با رزلوشن Full HD+ است. زیر قلب این لپ تاپ، جدیدترین پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 یا Core i7 تجهیز شده است.

مدل 13.3 اینچی دارای گرافیک های Intel Iris Xe است در حالی که مدل 15.6 اینچی با پردازنده گرافیکی NVIDIA MC450 برای مدیریت کارهای گرافیکی ارائه می شود. می توان آن را با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و تا ۱ ترابایت SSD برای ذخیره سازی سفارش داد.

Samsung Galaxy Book Flex 2

Samsung Galaxy Book Flex 2

دو اسپیکر استریوی ۵ وات AKG وجود دارد. همچنین این دستگاه از قابلیت تشخیص اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند. برای مکالمات ویدیویی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می برد ، خصوصاً در این مواقع که افراد از خانه کار می کنند و برای شرکت در جلسات و همکاری با همکاران به وب کم ها اعتماد می کنند، می تواند مفید واقع شود.

دستگاه توسط یک باتری 69.7 وات ساعتی تأمین می شود. سامسونگ Galaxy Book Flex 2 در رنگ های سیاه و بنفش (و منطقا رنگ برنزی مطلب) ارائه می شود. قیمت گذاری آن از 1683 دلار شروع می شود و تا2581 دلار می رسد.

در کنار این، این شرکت Galaxy Flex 2 5G را نیز به بازار عرضه کرده است که همانطور که از نام آن مشخص است، پشتیبانی داخلی از اتصال 5G را نیز به همراه دارد. این مدل در ماه سپتامبر معرفی شد اما این شرکت قیمت گذاری خود را اعلام نکرده است. این محصول فقط در رنگ نقره ای رویال با قیمت 2468 دلار ارایه می شود.

نظر شما درباره گلکسی بوک فلکس ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی هم عالی…

Milad7

بسیار عالی هم خودش هم قیمت فضاییش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)