حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ لنوو ThinkBook 14s Yoga با تراشه نسل ۱۱ اینتل رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | لپ‌تاپ، لنوو

علاوه بر به روزرسانی پردازنده نسل ۱۱ اینتل Tiger Lake جدیدترین کانورتیبل های لپتاپ لنوو ThinkBook 14s Yoga همچنین چندین پیشرفت در بخش های طراحی، نمایشگر و اتصال دارند. با این حال ، بر خلاف بسیاری از مدل های تازه شده ThinkBook ، لپ تاپ های 14s Yoga 2-in-1 از گزینه های AMD Ryzen 4000U APU برخوردار نخواهند بود.

لپتاپ لنوو ThinkBook 14s Yoga

 

لنوو گزینه های پردازنده را تا مدل های i7 Tiger Lake که GPU های Xe-LP را ارایه می کند، در نظر گرفته است. کاربران می توانند حداکثر 40 گیگابایت رم DDR4-3200 اضافه کنند و برای حافظه ذخیره سازی گزینه شامل یک ترابایتی 1 ترابایتی PCIe NVMe SSD به همراه یک اسلات باز برای ماژول 1 ترابایتی PCIe NVMe دیگر را در صورت نیاز داشته باشند.

لپتاپ لنوو ThinkBook 14s Yoga

لپتاپ لنوو ThinkBook 14s Yoga

به روزرسانی های سمت طراحی، شامل پوشش های جدید دو رنگه آلومینیومی آنودایز شده بالا و پایین (گزینه های رنگی خاکستری مینرال و آبی آبی)، در حالی که اکنون در صفحه نمایش لمسی از جدیدترین لایه محافظ کورنینگ Gorilla Glass استفاده شده است.

صحبت از صفحه های لمسی شد و باید گفت که یوگای جدید 14s دارای یک صفحه 360 درجه WVA با وضوح FHD ، درخشندگی 300 نیت و دامنه رنگی 100٪ sRGB از Dolby Vision پشتیبانی می کند. لنوو همچنین یک قلم هوشمند برای صفحه لمسی در نظر گرفته است.

در مورد بهبود اتصال، لپتاپ لنوو ThinkBook 14s Yoga با پورت Thunderbolt 4 همراه با اتصال دهنده های USB-C 3.1 Gen 2 و 2x USB-A 3.1 ، به علاوه خروجی ویدیوی HDMI 1.4b ، جک ترکیبی صوتی و کارت خوان microSD ارائه می شود. . از دیگر ویژگی های آن می توان به وب کم HD با SmartShutter ، بلندگوهای 2 در 2 W Dolby Audio Harman ، میکروفون های آرایه ای دوگانه ، خواننده اثر انگشت در دکمه پاور ، صفحه کلید با نور پس زمینه و Wi-Fi 6 + بلوتوث 5.0 اشاره کرد. همچنین لنوو در حال تهیه باتری 60 وات است. ضخامت شاسی 0.67 اینچ و وزن کلی آن بسته به گزینه ها حداقل 3.3 پوند است.

انتظار می رود ThinkBook 14s Yoga با قیمت 879 دلار در ماه نوامبر عرضه شود. نظر شما درباره لپتاپ لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

لعنتی تازه مزه گیم با یه لپ تاپ ایسوس معمولی اینه با این چی میشه:))

Auroro

عالیه ولی طراحیش گیمینگ بود جالب تر میشد

SHREK

خیلی خوبه برای طراحی و… ولی این لپ تاپ اصلا گیمینگ نیست و برای گیمینگ طراحی نشده. گرافیکش در حد GTX1050. سری گیمینگ لنوو شامل سری Y(لژیون) و بعضی از مدل‌های سری(L(Idea pad میشه .

SHREK

*legion

AŁɪ

گرافیکش مجتمع هست از 1050 خیلی ضعیف تره .

pooria

تاندربولت 4 😀 ایول یعنی اگه کسی بخواد egpu هم میتونه بهش وصل کنه

نیما عرفانی

اولترابوکه به شدت با ارزشیه از کانفیگ گرفته تا طراحی و پورت ها و اتصالات …
سری تینک پد و تینک پد یوگا امضای لنوو در صنعت لپ تاپ هستش 👌

Milad7

ارزش خرید بالایی داره… ما ایرانی ها مجبوریم لپ تاپ استوک بخریم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)