حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلی استیشن ۵ رکورد فروش کنسول بازی در امریکا را شکست

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ که به تازگی معرفی شده است، هم اکنون رکورد فروش در ایالات متحده را می شکند. این کنسول بازی با پیشی گرفتن از رکوردهای ثبت شده توسط محبوب ترین کنسول های عرضه شده در گذشته، نشان می دهد که استقبال از دستپخت جدید ژاپنی ها در امریکا بیشتر از تلاش امریکایی ها در امریکا طرفدار دارد.

پلی استیشن ۵

سونی و محصولات پلی استیشن آن همیشه در بازار موفق بوده اند، اما آمار فروش پلی استیشن ۵ نشان می دهد که جدیدترین نسل در مقایسه با ماه اول عرضه مدل های قدیمی PlayStation عملکرد بسیار خوبی دارد. ما پیش از این در ترنجی خوانده بودین که پیش فروش پلی استیشن ۵ حدودا ۱۶۸ برابر پیش فروش پلی استیشن ۴ است.

هرچند، همانطور که مشخص شد، رکوردشکنی به همین جا ختم نمی شود. کنسول PS5 در واقع بر تعداد فروش کنسول های دیگر در ایالات متحده غلبه کرده است. این یک موفقیت بزرگ برای این شرکت است، علی رغم اینکه این عرضه برای کنسول جدید بسیار کم است.

در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه ها در عرض چند دقیقه از ورود موجودی تازه، آن را کاملا به فروش می رسانند. خیلی از فروشگاه ها هم بدون موجودی هستند. این دلیل اصلی افزایش قیمت پلی استیشن ۵ در بازار سیاه است.

بنابراین، به وضوح می توان حدس زد که تقاضا در حال حاضر وجود دارد و تعداد فروش می تواند حتی بیشتر باشد. طبق گزارش AndroidHeadlines کنسول PS5 با پشت سر گذاشتن نسل قبلی خود از نظر فروش، به بالاترین “فروش ماه عرضه اولیه” در تاریخ ایالات متحده رسیده است.

این گزارش همچنین بیان می کند که PS5 بالاترین فروش کنسول در تاریخ ایالات متحده برای تعداد کنسول های فروخته شده و همچنین درآمد حاصل از ان است. مهم است که به خاطر داشته باشید که این فقط ماه اول فروش است و فروش کلی هنوز لزوما نمی تواند آنچنان چشمگیر باشد. همه چیز به استقبال کاربران در طول زمان بستگی دارد.

نظر شما چیست؟ به پلی استیشن ۵ علاقه دارید؟ به فکر خریدش هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تبریک به سونی و طرفداراش

Milad7

جونم سلطااان 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)