حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش عمده لوازم جانبی موبایل در پاساژ علاءالدین

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

فروش عمده لوازم جانبی موبایل در پاساژ علاءالدین

مطمئنا تمامی همکاران برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به دفعات به پاساژ علاالدین سر زده اند و کالاهای مورد نیازشان را از آنجا تامین نموده اند ، اما این فرآیند همیشه مشکلات خاص خودش را دارد.

همکاران و مغازه دارانی که از شهرهای دیگر به تهران سفر می کنند ، اصولا باید یک و یا چند روز مغازه ی خود را تعطیل کنند و یا به کارمندان خود بسپارند تا بتوانند خرید عمده لوازم جانبی موبایل از پاساژ علاالدین را انجام دهند که این امر برای صاحب مغازه ، کار آسانی نیست!

هزینه ی سفر به تهران و در صورت نیاز به ماندن چند روزه در این شهر زیاد است و علاوه بر آن زمان زیادی را هدر می دهد و البته این تازه اول ماجراست. در پاساژ علاالدین مغازه های عمده فروشی زیادی هستند که اگر به دنبال کالای خاصی باشید ، گشتن تمامی آن مغازه ها زمان بر و خسته کننده است. همچنین بعضی از مغازه داران قیمت های گوناگونی را اعلام می کنند که بعضی ازین تفاوت قیمت ها به خاطر کپی و یا اورجینال بودن کالاست که شما از آن بی خبر هستید.بعضی نیز به خاطر پایین بودن تیراژ خرید شما ، قیمت هایی بالاتر از قیمت لیست فروش عمده لوازم جانبی موبایل به شما اعلام می کنند.

همچنین در بسیارری از مواقع خریداران عمده و یا مغازه داران موبایل ، از کالاهای به روز وارد شده ، ویژگی ها و کیفیت آنها بی خبر هستند و چون اطلاعی از آن کالا ندارند ، شانس خرید آنها را از دست می دهند.

بازرگانی ایران پخش ، طی چندین سال حضور در بازار پخش لوازم جانبی موبایل عمده ، برای رفع نیاز و آسایش همکاران و خریداران عمده ، اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین کرده است که این فروشگاه آنلاین فقط و فقط فروش به صورت عمده دارد.

از مزایای این فروشگاه اینترنتی عمده ، می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  1. سهولت در بررسی کالاها
  2. نمایش قیمت ها به صورت شفاف
  3. قیمت ها کف قیمت بازار
  4. صرفه جویی در زمان برای خرید
  5. نمایش تمامی کالاهای به روز با ریز جزییات و ویژگی ها
  6. توضیح در مورد تفاوت های نمونه اورجینال و کپی و های کپی
  7. تنوع بی نظیر از کالا
  8. موجودی تیراژ بالای کالاها

ایران پخش واردکننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین و دبی است که فروش و پخش عمده لوازم جانبی موبایل را در تهران و سراسر ایران به صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) انجام می دهد. این مجموعه با موجود داشتن کالاها در تیراژهای بسیار بالا ، پاسخگوی همکاران عمده فروش ، پخش لوازم جانبی موبایل پاساژ علاالدین ویا شهرستان ها هست و برای خرید های تیراژ بسیار بالا تخفیف های خوبی را اعمال می نماید. همچنین مغازه داران تک فروش در تهران و شهرستان می توانند به راحتی تنها با چند کلیک ساده و صرف وقت بسیار کم ، خرید با قیمت های استثنایی را ثبت نمایند و در کمتر از 24 ساعت بعد از نهایی شدن فاکتور،خریدشان را در محل مورد نظرشان دریافت کنند.

شما می توانید با مراجعه به طبقه بندی های سایت ، کالاهای مورد نظرتان را با قیمت و ویژگی ها مد نظرتان بیابید:

  • پاوربانک عمده
  • اسپیکر عمده
  • کابل و شارژر عمده
  • هدفون و هندزفری عمده
  • باتری عمده
  • و…

در تمامی شاخه های فوق تنوعی بی نظیر از برند ، کالا و قیمت به چشم می خورد که می توان با اعمال های فیلترهای پیش فرض مثل ؛ ارزان ترین ، گران ترین و … نمایش آنها را فیلتر نمود. همچنین با تنظیم فیلترهای پشرفته مثل ؛ برند ، ظرفیت ، شدت جریان خروجی ، توان خروجی و … کالاهایی متناسب تر با خواسته شما برایتان به نمایش گذاشته می شود تا انتخابی هدفمندتر از لیست کالاها داشته باشید.

هر کالا از نظر تمامی جوانب اهم از؛ کیفیت ساخت ، متریال به کار رفته ، ظرفیت ، توان و … مورد نقد و بررسی تخصصی قرار می گیرد و بصورت کوتاه و توضیح تفسیری در سایت قرار می گیرد. در آلبوم عکس هم از عکس هایی با کیفیت از رنگبندی ، جنس بدنه ، درگاه ها و … قرار میگیرند تا کاربر بتواند به راحتی تمامی آنها را مشاهده نماید.

قیمت های تیراژ خورد نیز بصورت کف بازار در نظر گرفته شده اند که می توانید آنها را با قیمت عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین و یا دیگر کانال هایی که از آنها خرید می نمایید ، مقایسه کنید.

همکاران در صورت نیاز به مشاوره و یا راهنمایی در مورد کالا و ثبت سفارش می توانند از تیم فروش و پشتیبانی مشاوره دریافت نمایند.

شما می توانید در سراسر ایران و در 24 ساعت شبانه روز با ورود به سایت این مجموعه ، کالاها را به راحتی بررسی نمایید وو سفارشتان را ثبت کنید.

فروشگاه عمده ایران پخش ، دارای نماد اعتماد (اینماد) شده است تا خریداران بتوانند با خیالی راحت ، سفارش خود را ثبت و پیگیری نمایند.

منبع: آی آر پخش

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

ببخشید یه سوال.
من چرا تو پابجی وقتی از هواپیما میپرم یه ذره لگ میزنه و گیر می‌کنه ؟
به خاطر نته؟

AŁɪ

بخاطر پینگه

Taha

دمت گرم⁦❤️⁩🌹

Milad7

اوکی ، حتما ی سری بهشون میزنم تشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات