حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماس صوتی و تصویری با واتس اپ دسکتاپ ممکن شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان

یک ماه پیش بود که برای شما نوشتیم قابلیت تماس واتس اپ نسخه وب و دسکتاپ به زودی ارایه خواهد شد. اگر شما هم مثل ما منتظر این ویژگی بودید، خبر خوب اینکه تماس صوتی و تصویری با واتس اپ دسکتاپ ممکن شده است.

تماس صوتی و تصویری با واتس اپ دسکتاپ

واتس اپ تماس های صوتی و تصویری را به ترتیب در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ اضافه كرد و به سرعت به عنوان یكی از محبوب ترین پلفترم های تماس مورد توجه قرار گرفت. متأسفانه، این تماس ها فقط به برنامه تلفن همراه محدود شده بود.

خوشبختانه، WABetaInfo گزارش داد که تماس های صوتی و تصویری اکنون به برنامه WhatsApp Desktop رسیده است. متأسفانه، به نظر می رسد در حال حاضر این یک ارائه آزمایشی بسیار محدود است، همچنین دکمه های این بخش با برچسب بتا ارایه شده اند.

با این وجود ، افرادی که این ویژگی را دریافت کرده اند باید بتوانند دکمه های موجود در سرصفحه چت را در کنار نماد جستجو مشاهده کنند. یک تصویر اولیه از ویژگی زیر را بررسی کنید.

تماس صوتی و تصویری با واتس اپ دسکتاپ

تماس صوتی و تصویری با واتس اپ دسکتاپ

همچنان که انتظار دارید ابتدا باید تلفنتان به برنامه دسکتاپ متصل شود، اما احتمالاً صدا یا تصویر ورودی و خروجی از طریق رایانه شما دریافت می شود. امیدوارم که بتوانید از میکروفون ها و دوربین های شخص ثالث نیز استفاده کنید.

آیا قابلیت تماس صوتی و تصویری را در واتس اپ دسکتاپ را دریافت کرده اید؟ به ما بگویید که این ویژگی برای شما چطور بوده است. در غیر این صورت، اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید، ممکن است مجبور شوید چند هفته صبر کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه عجب!!! خدا قوت دلار نسخه وب اش خیلی افتضاحه هنوز!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)