حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام لایت برای گوشی های ارزان و اینترنت ضعیف : فقط ۲ مگابایت و اینترنت 2G

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام نرم افزار Instagram Lite را به عنوان نسخه سبک برنامه اصلی اینستاگرام خود که برای کار در تلفن های ارزان و اینترنت ضعیف طراحی شده است، معرفی کرد. اینستاگرام لایت اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس است و از نظر در دسترس بودن و دستگاه ها محدودیتی ندارد.

اینستاگرام لایت

هر کاربری می تواند Instagram Lite را دانلود کند، از جمله کسانی که از تلفن های بسیار قدرتمندتری استفاده می کنند و در شبکه های سریع تری هستند. اینستاگرام لایت قصد دارد بدون استفاده از سخت افزار زیاد و با یک چارجوب ساده برای اولین بار برای کاربران جدید اینستاگرام، بهترین ویژگی های برنامه را به آنها نشان دهد.

اینستاگرام لایت

اینستاگرام لایت

برنامه Instagram Lite تقریباً کاملا شبیه نسخه قدیمی رابط اصلی اینستاگرام است، به این معنی که علی رغم اینکه یک برنامه “ساده” است، هنوز هم به نظر می رسد نسبتا به روز باشد. فید دقیقا مانند رابط کاربری قدیمی اینستاگرام در منوی پایین قرار می گیرد. البته این فید اکسپلور دارای طرح شبکه پویا نیست که برنامه اصلی اینستاگرام در حال حاضر انجام می دهد.

اینستاگرام لایت در برنامه “حالت تاریک” را از دست می دهد، اما با توجه به اینکه برنامه برای کار بر روی تلفن های ساده و در شبکه های کند طراحی شده است، احتمالا چنین عناصر زیبایی نقش مهمی نخواهند داشت. اندازه Instagram Lite فقط ۲ مگابایت است.

معرفی این برنامه برای هند توسط ویشال شاه، معاون محصول در اینستاگرام، در کنفرانس فیس بوک برای هند ۲۰۲۰ اعلام شد.

این معرفی مطابق با چشم انداز اینستاگرام مبنی بر تمرکز بیشتر بر تولیدکنندگان محتوا و مشاغل کوچک و خرد است. در طول جلسات، اینستاگرام تمرکز خود را بر روی تولیدکنندگان محتوای اصلی در این پلتفرم، در کنار عناصری مانند معرفی برچسب های جدید کسب و کار و کسب درآمد برای شرکت ها برای استفاده در سیستم عامل خود، عنوان کرد.

اینستاگرام با وجود اجرای روی شبکه 2G ، از ویژگی استوری نیز برخوردار است و به کاربران امکان می دهد تا استورهای ناپدید شده خود را در پروفایل خود مشاهده و ارسال کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اینسناگرام لایت برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abraham

من که هر چی تلاش کردم نشد از فروشگاه پلی دان کنم

Monarch

فکر میکنم کلا باید اینستاگرام رو برا ما ایرانی ها خیلی لایتش کنن بس که حجم میخوره

Milad7

برای گوشی های با رم 1 عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)