حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینترنت رایگان شب یلدا ۹۹ چه خبر؟! 🍉

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

در حالی که شایعاتی درباره ارایه اینترنت رایگان شب یلدا ۹۹ وجود داشت به نظر می رسد که اپراتورها با وزارت ارتباطات در این موضوع موافقت نکرده اند. معمولا این اینترنت رایگان به صورت بسته های چند گیگابایتی در مدت زمان محدود ارایه می شد. حالا اما اینترنت رایگان برای شب یلدا ۹۹ به احتمال خیلی زیادی منتفی است.

اینترنت رایگان شب یلدا ۹۹

وزیر ارتباطات گفت:

با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای پرداخت به اپراتورها به منظور رایگان کردن اینترنت در شب یلدا فراهم نشد، به این جمع‌بندی رسیدیم که بخش سرگرمی‌های تلویزیونی اینترنتی در این شب رایگان شود.

رایگان شدن بخش سرگرمی‌های تلویزیونی اینترنتی

رایگان شدن بخش سرگرمی‌های تلویزیونی اینترنتی

وی درباره ارائه اینترنت رایگان در شب یلدا، ادامه داد:

ما این مسئله را در کارگروه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد ملی کرونا مطرح شد و با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای پرداخت به اپراتور‌ها به منظور رایگان کردن اینترنت در شب یلدا فراهم نشد، به این جمع‌بندی رسیدیم که بخش خدمات سرگرمی تلویزیون‌های اینترنتی در این شب رایگان شود. البته در حال رایزنی و صحبت با اپراتور‌ها هستیم تا بتوانیم تمهیدات لازم برای ارائه بسته‌های ویژه اخذ شود.

این در حالی است که رئیس جمهور،‌دکتر روحانی موضوع برگزاری یلدا به صورت مجازی را مطرح کرده است. به نظر می رسد که باید زمینه های آن را نیز ایجاد کنند که یکی از این زمینه ها رایگان کردن اینترنت در این روز است.

به هر حال فعلاباید گفت که خبری از اینترنت رایگان نیست اما اگر اطلاعاتی در این زمینه پیدا کردیم، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

تاریخ دقیق شب یلدا ۱۳۹۹ چه روزی است؟ 🍉 شب چله ۹۹ ✨

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میگن به صورت ویدیویی یلداتون رو برگزار کنید،مردم از کجا پول بیارن بسته بخرن…آخه یه بسته ای که قطعا هزارتومن میارزه رو هم نمیدین…

pooria

کی بود بادمجون خریده بودن برا مردم 🤔 این دفعه میخوان هندونه بگیرن 😂

ممد بمولا

اینترنت رایگان نمیخوایم فقط سرعت رو کم نکنید!

Auroro

همینجویشم کسی اون فیلیمو نماوا رو نمیبینه، اینا فقط با رایگان کردنش میخوان تبلیغش کنن

به همین زیبایی

SHREK

بخوره تو سرتون این اینترنت داغونتون. این آمریکا(…)ما رو بدبخت کرده یا فیلتر میکنه یا سرعت نت میاره پایین بعد الانم میخواد نت مجانی بده ! 😑(حتما اشتباهی شده)
#در ایران زندگی می‌کنیم ولی آمریکا در زندگی روزانه ما نقش دارد🤯

Milad7

شما جیب ما را نزن نت رایگان پیشکش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)