حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین دوره آموزش برق خودرو کدام است؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه آموزشگاه های بسیاری دوره های برق خودرو را برگزار می نمایند همین امر انتخاب بهترین دوره برای یادگیری برق خودرو را سخت کرده است. زیرا در برخی از مراکز آموزش ها به خوبی صورت نگرفته و در پایان دوره نمی توانید وارد بازار کار شوید.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های برق خودرو، همچنین بررسی نظرات افراد و کاراموزان برق به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برق، الکترونیک و مکانیک در تهران و ایران است که بهترین و کامل ترین دوره برق خودرو را برگزار می نماید.

برخی از ویژگی های دوره برق خودرو در آموزشگاه فنی برق عبارتند از:

  • آموزش در کارگاه مجهز برق خودرو
  • آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای برق خودرو پس از پایان دوره
  • آموزش زیر نظر حرفه ای ترین برقکاران خودرو
  • ارائه جامع ترین سرفصل های آموزشی
  • برگزاری دوره در زمان مناسب( متناسب با برنامه زمانی کارآموز)
  • پشتیبانی نامحدود و رایگان پس از دوره
  • امکان پرداخت اقساطی شهریه
  • بازآموزیی رایگان دوره
  • مشاوره ورود به بازار کار
  • خوابگاه

معرفی دوره برق خودرو آموزشگاه فنی برق

دوره آموزش برق خودرو آموزشگاه فنی برق مناسب کلیه علاقه مندان به برقکاری خودرو و افرادی که قصد ورود به بازار کار برق خودرو را دارند می باشد و از پرطرفدارترین دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

در دوره برق خودرو، کارآموزان در کارگاه های مجهز بر روی سیستم برق رسانی خودرو کار کرده و انواع مشکلات برقی خودرو را عیب یابی و تعمیر می نمایند.

آموزش سیم کشی مدارات الکتریکی خودرو، آموزش نقشه خوانی برق خودرو، آموزش کار با دستگاه دیاگ و سیستم های انژکتوری، آموزش نصب انواع سنسور، آموزش عیب یابی کولر خودرو، آموزش عیب یابی مدار شارژ و دیگر مدارات الکتریکی خودرو برخی از سر فصل های آموزشی این دوره است.

در پایان این دوره آموزشی کارآموزان به یک برقکار حرفه ای خودرو تبدیل شده و می توانند مشکلات برق در انواع خودرو داخلی و خارجی را عیب یابی و تعمیر نمایند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های برق خودرو دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق، الکترونیک و مکانیک برگزار می نماید. در ادامه سه دوره از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه را معرفی خواهیم کرد.

آموزش برق صنعتی آموزشگاه فنی برق

دوره برق صنعتی یکی از دوره های عالی در این آموزشگاه است که متخصصان حرفه ای این رشته از درآمد بالایی برخوردار می باشند. در این دوره آموزشی استاد دوره که از برقکاران حرفه ای صنعتی می باشد طریقه طراحی، سیم کشی، مونتاژ و عیب یابی انواع تابلو برق صنعتی را به کارآموزان آموزش می دهد.

شیوه برگزاری دوره برق صنعتی به صورت عملی بوده و همین امر باعث می شود تا کارآموزان به تمرین کلیه مباحث برق صنعتی پرداخته و در بازار کار بدون استرس وارد شوند.

در پایان دوره برق صنعتی این آموزشگاه می توانید به عنوان یک برقکار حرفه ای صنعتی وارد بازار کار شده و انواع تابلو برق را طراحی و مونتاژ کرده و مشکلات به وجود آمده در آنها را رفع نمایید.

آموزش سیم پیچی موتور

آموزش سیم پیچی از دیگر دوره های تخصصی و پرطرفدار در این مرکز آموزشی است. مجتمع فنی برق در این کلیه مباحث مربوط به طراحی، محاسبات، سیم پیچی، عایق کاری انواع سیم پیچ های تک فاز و سه فاز ۲۴ شیار و ۳۶ شیار را آموزش می دهد.

کلیه آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و امکان تمرین عملی و کار با تجهیزات برای کارآموزان فراهم شده است. کارآموزان سیم پیچی موتور در پایان این دوره آموزشی مهارت لازم در باز کردن انواع سیم پیچ ها و بازپیچی مجدد آنها را به دست آورده و می توانند در بازار کار مشغول فعالیت شوند.

آموزش تعمیر پکیج دیواری

دوره آموزش تعمیرات پکیج نیز دوره ای عالی با بازار کار درآمدزا بوده که با توجه به بازار کار عالی نصب و تعمیرات پکیج می توان با یادگیری مهارت مورد نیاز این حرفه در مدت زمانی کوتاه شغلی درآمدزا کسب نمود.

در آموزشگاه فنی برق این دوره به صورت عملی برگزار شده و کارآموزان کلیه مشکلات موجود در پکیج دیواری را عیب یابی و تعمیر می نمایند.

آموزش رسوب گیری پکیج، آموزش هواگیری پکیج، آموزش تعمیر و تعویض انواع قطعات پکیج از قبیل مبدل، منبع انبساط، مخزن، شیر گازی و غیره از جمله مباحثی آموزشی در این دوره می باشد.

مجتمع فنی برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آموزشگاه برخوردار شوید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

الان نون توی کار فنی هستش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات