حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیشترین جستجو در گوگل سال ۲۰۲۰ چه مواردی بوده است؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، تماشا کنید

گوگل از بررسی سالانه “سال جستجو” خود رونمایی کرده است که بینشی از اصطلاحات پرجستجو در سراسر جهان را ارائه می دهد. هر ساله این گزارش، مهمترین سوالات، بزرگترین ترسها و حوادثی را که توجه ما را جلب کرده است، به تصویر می کشد. حتما حدس می زنید که نسخه 2020 شاید کمی بیشتر از سال های قبل قابل پیش بینی باشد که همینطور هم هست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم بیشترین جستجو در گوگل سال ۲۰۲۰ چه مواردی بوده است؟

بیشترین جستجو در گوگل

برای هیچ کس تعجب آور نخواهد بود که در رتبه بندی امسال، همه گیری کرونا رتبه اول داشته باشد. “ویروس کرونا” در رتبه بندی کلی قرار دارد، در حالی که “به روزرسانی ویروس کرونا” و “علائم ویروس کرونا” به ترتیب در هفتم و هشتم قرار دارند.

قرنطینه های گسترده کشوری همچنین در جستجوهای مربوط به کار از راه دور و تحصیل در خانه جهش گسترده ای ایجاد کرد، همانطور که توسط “Zoom” در موقعیت چهارم و “کلاس Google” در شماره ده برجسته شده است.

تأثیر همه گیری در تحلیل موضوعات پرطرفدار گوگل نیز مشاهده می شود، یعنی اصطلاحاتی که بیشترین درصد جستجو را سال به سال افزایش می دهند.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد سعی در استفاده موثر خانه نشینی دارند، “نحوه یادگیری کدنویسی” در سال جاری با افزایش دوره های پایتون بیشترین تقاضا را داشته است. در همین حال، تعطیلی مدارس شاهد این بودیم که “چگونه می توان معلم شد” امسال بیش از هر زمان دیگری گوگل کرد، اما جستجوی زیادی برای “شوخی با والدین” نشان می دهد بچه ها برنامه های دیگری نیز در ذهن داشتند.

ترندهای جستجو در گوگل سال ۲۰۲۰

 

 

گوینده سال گوگل در ویدئو بالا می گوید:

“انسانی ترین ویژگی این است که بخواهیم بدانیم چرا”. “و در سابی که همه را در سراسر جهان آزمایش کرد، ” چرا “بیش از هر زمان دیگر جستجو شد.”

امسال سوالاتی درباره ویروس کرونا، انتخابات ایالات متحده ، Black Lives Matter ، آتش سوزی استرالیا ، رسوایی جفری اپستین و مرگ نابهنگام کوبه برایانت، چادویک بوسمن و مارادونا داشتیم.

اما ما همچنین در مورد موضوعات غیراخلاقی تر و کم رنگ تر، جستجوهایی داشتیم. متن آهنگ WAP تحریک آمیز Cardi B (کاملاً قابل درک) بیشترین جستجو در بین همه آهنگ ها بود، در حالی که ادامه با Jo Exotic (معروف به Tiger King) ، نگهبان زندانی باغ وحش سابق را در رتبه بندی دسته بندی تلویزیون قرار داد.

در همین حال، افزایش جستجوی “دستور تهیه خمیر مایه” و “طرز تهیه نان” نشان می دهد که جهانیان پس از فروپاشی همه گیری کرونا، از نانوایان صنعتگر کم نخواهد کرد!

در ادامه با تصویر برترین نتیجه های جستجو در جهان که در گوگل انجام شده است، مطلب را به پایان می بریم. شما امسال چه چیزی با بیشتر همه جستجو کردید؟ ترنجی کمک حال شما بوده است؟

بیشترین جستجو در گوگل سال ۲۰۲۰

بیشترین جستجو در گوگل سال ۲۰۲۰

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

من که بیشترین جستجوم cyberpunk بوده بعدش v online

Milad7

اگه گفتید بیشترین سرچ ها داخل ایران چی هستن ؟ =))

Erdman

تا چند ثانیه دیگه به صفحه پیوند ها منتقل میشوید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)