حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ iOS 14 و عدم نمایش نوتیفیکیشن برای پیامک و iMessage در آیفون های قدیمی

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | iOS 14، اپل

بیش از یک ماه است که اپل جدیدترین آپدیت سیستم عامل خود یعنی iOS 14.2 را منتشر کرده است. با این حال شاهد باگ iOS 14 و عدم نمایش نوتیفیکیشن برای پیامک و iMessage در آیفون های قدیمی هستیم. مسئله این است که وقتی پیامی به آیفون شما می رسد، هیچ نوتیفیکیشن یا حتی نشان قرمز در برنامه وجود ندارد که آن را نشان دهد. به نظر می رسد، این یک اشکال iOS 14 است که مربوط به پیام های موجود در آیفون می شود.

باگ iOS 14

در حقیقت برخی از کاربران آیفون گزارش می کنند که به دلیل اشکال در iOS 14 ، اعلان پیام دریافت نمی کنند

همانطور که MacRumors گزارش داده است پیش از این، این مسئله فقط در آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس پیدا شده بود. با این حال، این مسئله کاملا صحیح نیست زیرا این مشکل روی آیفون های قدیمی هم دیده شده است.

این باگ iOS 14 مربوط به نوتیفیکیشن پیامک و iMessage باعث شده است که بسیاری از افراد در انجمن های پشتیبانی اپل به دنبال راه حل باشند. با این حال، در این برهه از زمان هیچ مشکلی از طرف اپل اعلام نشده و حتی یک راه حل موقت برای دریافت اعلان ها تا زمان بروزرسانی جدید وجود ندارد.

با این حال، برخی از کاربران پیشنهاد می کنند که با غیرفعال کردن Messages در Mac یا بستن اجباری نرم افزار (force close) بعد از هر پیام ارسالی از سوی شما (پیام خروجی)، این مشکل حل می شود. سایر کاربران اشاره می کنند که این مسئله فقط برای مخاطبین پین شده وجود دارد و به محض برداشتن پین مخاطبین پین شده، این مشکل برطرف می شود.

به هر صورت این ناامیدکننده و این راه حل ها برای بسیاری مفید نیستند و باگ در جای خود باقی است. همانطور که قبلاً ذکر شد، باگ iOS 14 که اعلان پیام ها را محدود می کند، هنوز از طریق به روزرسانی از طرف اپل رفع نشده است

باگ iOS 14

باگ iOS 14

در زمان نوشتن این مطلب، اشکال iOS 14 هنوز بر روی نسخه iOS 14.3 هم رفع نشده است. ما مطمئن نیستیم که آیا اپل اشکال موجود در سیستم را در بیلد نهایی سیستم عامل برطرف خواهد کرد یا خیر. گفته می شود که iOS 14.3 چند روز دیگر ارایه می شود و احتمالاً شاهد رفع این مشکل توسط اپل خواهیم بود. اگر اینگونه نباشد، اپل مجبور است برای اینکه یک بار و برای همیشه مشکل را برطرف کند، به روزرسانی بعدی دیگری را منتشر کند.

توجه داشته باشید که این اشکال همچنین می تواند مربوط به شرکت های مخابراتی باشد. با این حال، در حال حاضر نمی توانیم خیلی مطمئن باشیم. در حال حاضر، توصیه می شود که پیام های خود را به صورت دستی یا در فواصل منظم بررسی کنید تا پیام مهمی را از دست ندهید.

شما با این باگ iOS 14 رو به رو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

مشکل تخلیه شدید باتری توی iOS 14.2 هم زیاد توی Reddit و فروم اَپل گزارش شده.
اونم دقیقا آیفون‌های قدیمی‌تر رو تحت شعاع قرار میده. یعنی از آیفون XS به قبل.

https://gadgets.ndtv.com/mobiles/news/ios-14-2-battery-drain-issues-ipados-apple-iphone-11-xr-xs-user-complaints-2335157

UnderTaker

*آیفون11 به قبل

Milad7

آره درسته چون سری 11 مشکلی ندارن

Finch

خیلی منتظر این جمله بودم 👇
پس بخاطر این باگ ، برید هواوی بخرید 🥰🥰😍🥺🥰🥺😍🥺
ولی متاسفانه از قلم نویسندگان ترنجی در رفته این مورد

Milad7

والا من مشکلی ندارم باهاش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)