حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

شیائومی ماه گذشته Redmi Watch را معرفی کرد که اولین ساعت هوشمند با نام تجاری Redmi بود. انتظار می رفت این دستگاه با برند Mi دوباره ارایه شود. به تازگی مشخص شده که ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite به زودی معرفی خواهد شد.

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite

شیائومی Mi Watch Lite را در سایت رسمی جهانی خود لیست کرده است و با نگاهی به طراحی و ویژگی های آن، به نظر می رسد Redmi Watch با برند تجاری جدید است. در حالی که مدل ردمی حدود 299 ین یا 46 دلار قیمت دارد، جزئیات قیمت و در دسترس بودن Mi Watch Lite ناشناخته مانده است.

آخرین اطلاعات از وب سایت رسمی جهانی شیائومی یعنی mi.com است که در آن شرکت Mi Watch Lite خود را در آن لیست کرده، به دست آمده است. این جزئیات از ویژگی ها و مشخصات آن تا رنگ بندی را مشخص می کند. این دستگاه در رنگ های صورتی ، استخوانی ، زیتون ، آبی و سیاه دیده می شود.

ساعت هوشمند Redmi Watch

ساعت هوشمند Redmi Watch

این گجت پوشیدنی از یک نمایشگر LCD مربع 1.4 اینچی (320 × 320 پیکسل) با تراکم پیکسل 323ppi و روشنایی تطبیقی ​​(حداقل 350 نیت) برخوردار است. ادعا می شود که با یک بار شارژ با استفاده معمول و 10 ساعت در حالت ورزشی مداوم GPS تا 9 روز دوام می آورد. در مورد اعداد، این یک باتری 230 میلی آمپری را در خود جای داده است.

ساعت هوشمند Mi Watch Lite با 11 حالت ورزشی همراه است که شامل دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن ، دویدن در فضای باز ، تردمیل ، پیاده روی ، شنا در آب آزاد ، شنا در استخر ، کریکت ، پیاده روی ، دویدن آزمایشی ، پیاده روی ، دویدن در محیط داخلی و فعالیت های رایگان است.

این دستگاه دارای مقاومت در برابر فشار ۵ اتمسفر است که به آن اجازه می دهد تا عمق حداکثر 50 متر آب کار کند. علاوه بر این ، این دستگاه از نظارت بر ضربان قلب ، نظارت بر خواب و تمرینات تنفسی هدایت شده پشتیبانی می کند. شما بیش از 120 گزینه واچ فیس دارید که انتظار می رود تعداد بیشتری به طور منظم وارد فروشگاه فروشگاه ساعت شوند.

شیائومی Mi Watch Lite اعلان های چت و تماس ، پشتیبانی آب و هوا ، چراغ قوه (با نمایشگر) و کنترل های موسیقی را ارائه می دهد. به علاوه ، هشدار منفعل بودن نیز وجود دارد. سنسورهای موجود در آن شامل GPS / A-GPS / GLONASS ، حسگر ضربان قلب اپتیکال ، سنسور شش محوره ، سنسور L ، فشارسنج و قطب نما است. ابعاد آن 41 در 35 در 10.9 میلی متر است و وزن آن با بند بسته شده 35 گرم است. این می تواند با هر دو دستگاه Android و iOS کار کند.

شما منتظر ساعت جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

دیگه منتظر هیچی نیستم😐😑

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)