حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حواست به میکروفون دسته پلی استیشن ۵ باشه 🎤

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | پلی‌استیشن

درباره پلی استیشن ۵ و دسته خوبش توضیحات زیادی شنیده ایم. امشب یک توصیف جالب درباره آن شنیدیم. گفته می شود که کنترلر پلی استیشن ۵ خیلی خوب است اما همیشه باید حواست به میکروفون دسته پلی استیشن ۵ 🎤 باشه. اجازه بدهید نگاهی عمیق تر به کنترلر PS5 داشته باشیم.

کنترلر پلی استیشن ۵

منبع مطلب می گوید بیش از دو هفته است که PS5 را بررسی کرده و در حالی که از عناوین نسل بعدی مانند Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ، رابط کاربری جدید ، زمان لود سریع بسیار لذت می برد اما هیچ چیز به اندازه کنترلر پلی استیشن ۵ تجربه بازی او را متحول نکرده است.

از Haptic feedback گرفته تا طراحی بهینه شده و طراحی بزرگتر و استوارتر، احساس می کنیم که این یک قدم پیشرفت واقعی نسبت به DualShock 4 است و واقعاً به تحکیم جایگاه PS5 به عنوان کنسول نسل بعدی کمک می کند. اما یکی از بهترین ویژگی های این دسته، یعنی میکروفون داخلی تعریفی ندارد و حتی آزاردهنده شده است.

اشتباه نکنید، میکروفون داخلی یک ایده عالی است چرا که این امکان را برای شما فراهم می کند تا در بازی های چند نفره و بدون هدست ارتباط برقرار کنید و توسعه دهندگان از این ویژگی برای ایجاد مکانیک های جدید گیم پلی در Astro’s Playroom استفاده می کنند ، جایی که شما برای بالا بردن سکوها به میکروفون می دمید.

مشکل میکروفون داخلی این است که من دائماً فراموش می کنم که وجود دارد. این مسئله اصلی من است، و این در چند هفته گذشته بازی های آنلاین و سپس متوجه شدن این که در یک بازی من تمام زندگی خود را برای غریبه ها پخش کرده ام، به طور فزاینده ای آزاردهنده شد.

میکروفونتو ببند، اخمخ! 😐

دسته پلی استیشن ۵

دسته پلی استیشن ۵

ممکن است همین حالا بگویید که درست زیر لوگوی PlayStation یک دکمه قطع وجود دارد و شما درست می گویید. اما وقتی در وسط مسابقه Apex Legends قرار دارم که بقیه اعضای تیمم را به طور پیش فرض بی صدا کرده ام، فراموش می کنم که میکروفون من در وهله اول روشن است.

به ندرت اتفاق می افتد که رابط کاربری PS5 به من بگوید که من در حال پخش صدای خودم هستم، آیکون میکروفون فقط زمان قطع یا وصل کردن میکروفون خود بر روی صفحه ظاهر می شود. اینطور شد که وقتی من با دیگران در خانه صحبت می کردم، افراد غریبه در اینترنت ناآگاهانه به آنها گوش می دهند.

خوشبختانه من جزئیات بانکی خود را با صدای بلند نگفته ام (!) و موارد خاص 😉 هم اتفاق نیفتاد، اما به هر حال این آزاردهنده است که ناآگاهانه صدای خود و اطرافیان‌تان را برای دیگران منتشر کنید.

این مشکل فقط برای من نیست، یکی از دوستانم هم به من گفت که او هم یک بار همین اتفاق برایش رخ داده است. این همه شرم و خجالت، همه این به لطف میکروفون کنترل کننده DualSense است.

حافظه عضلانی وجود ندارد

حافظه عضلانی اتصال هدست به DualShock 4 به من یادآوری می کند که دارم صدای خود و اطرافم را آگاهانه در اینترنت پخش کنم. با DualSense باید یاد بگیرم که همیشه وقتی هدست به آن وصل نیست، به طور پیش فرض همیشه صدا را پخش می کنم، که ایده آل نیست.

اگرچه یک راه حل وجود دارد. به نظر می رسد شما می توانید در تنظیمات PlayStation 5 به طور پیش فرض ویژگی میکروفن را خاموش کنید. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، می توانید به قسمت تنظیمات> صدا> میکروفون بروید و سپس وضعیت را در وضعیت میکروفون هنگام ورود به سیستم تغییر دهید.

اگر این کار را انجام ندهید، حتی اگر یادتان باشد میکروفون خود را در بازی فعلی خاموش کنید، با دوباره روشن شدن، میکروفون دوباره روشن می شود.

با ایجاد این تغییر، من همچنین دیده ام که کنسول هر زمان که تروفی‌ای می گیرم، به طور خودکار صدایم را ضبط می کند. PS5 قبل از اینکه جایزه را بدست آورید، بخشی از ویدیو را ضبط می کند و همچنین صدای شما را ضبط می کند تا لحظه ای که از شادی جیغ می کشید، در حالی که سرانجام آن رئیس Demon’s Souls را شکست دادید، ضبط شود.

از نظر تئوری ایده خوبی است اما باز هم تکرار می کنم که بدون اینکه آیکون میکروفون به طور اتفاقی روی صفحه ظاهر شود، یا پیام واضحی برای بیان اینکه صدای من ضبط شدن است، احساس می کنم سونی هنگام ایجاد این ویژگی، از بسیاری از مسائل حریم خصوصی چشم پوشی کرده است. چندی پیش بود که مردم نگران بودند که Kinect مایکروسافت همیشه به آن گوش می دهد، و در مورد DualSense ، واقعاً همین طور است.

به نظر نمی رسد که حریم خصوصی مورد توجه اصلی سونی در اینجا باشد، گرچه ایده اصلی آن صدا است، اما باید کارهای بیشتری انجام شود تا کاربران از آنچه در حال انجام است آگاه باشند. اگر نمی خواهید زندگی خصوصی خود را به دنیا پخش کنید، مطمئن شوید که تنظیمات خود را در کنترل کننده DualSense تغییر دهید تا اطمینان حاصل شود که مواردی را که شما نمی خواهید ضبط نمی کند. در غیر این صورت، ممکن است چیزهای بدی را به گوش هم تیمی های خود برسانید!

نظر شما درباره این موضوع دسته پلی استیشن ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

میکروفونتو ببند، اخمخ! 😐”
🤣 اخمخ را خوب امدید 👌
اما بعید را میدانم که هیچ کدام از دوستان گرامی اصلا کنسولی از نسل 9 داشته باشد
خب دیگه یکم رسمی حرف زدیم بسه 😀

خیار 🥒 خوب است

Taha

زدی تو کار خیار فروشی؟😂

SHREK

(همچنین صدای شما را ضبط می کند تا لحظه ای که از شادی جیغ می کشید، در حالی که سرانجام آن رئیس Demon’s Souls را شکست دادید، ضبط شود.) من نه خوشحالی میکنم نه جیغ میزنم فقط فضا اشغال میکنه🙃🙃

A.R.P

رئیس Demon’s Souls ؟ رئیس؟ 😐
همون باس(Boss) بهتر نبود؟

AŁɪ

چشم حواسم هست 😀🤲

Taha

علی استریمر شدی؟

Milad7

خخخ بپا تو دهن کوسه نگفتی =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)