حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Pixel XE هم یک میان رده 5G بوده یا خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | گوگل

دو روز پیش بود که درباره موبایل ناشناسی از گوگل صحبت کردیم. تصاویر لو رفته از گوگل Pixel XE را با هم دیدیم اما مشخص نیست که دستگاه یک پروژه کنسل شده است یا یک پروژه در دست توسعه. به هر حال الان مشخص شده که گوگل Pixel XE هم یک میان رده 5G بوده یا خواهد بود.

گوگل Pixel XE

پیکسل XE

پیکسل XE

همانطور که در تصویر بالا می بینید، پیکسل ایکس ای را در صفحه AIDA64 می بینید. مشخصات کلی دستگاه در این تصویر مشخص است. کد دستگاه Wolffish بوده و جالب که نوع دستگاه فبلت عنوان شده است. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 765G دیده می شود. مشخصا چنین تراشه ای در یک دستگاه میان رده دیگر جای دارد. همچنین ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن دیده می شود که ترکیب نادری از حافظه رم و حافظه داخلی است.

با توجه به سوراخ نمایشگر که در مرکز پنل قرار دارد مشخصا این دستگاه یک پیکسلی که تا کنون معرفی شده، نیست. همچنین با اطلاعات جدید شک و شبهه اینکه اطلاعات پیکسل XE تصویر دستکاری شده یک دستگاه دیگر باشد هم کمتر می شود.

شاید و شاید گوگل بخواهد یک موبایل بزرگ با تراشه میان رده و ارتباط 5G ارایه کند. این شاید مثلا به جای Pixel 5 XL که معرفی نشد ارایه شود. اصلا شاید پروژه کنسل شده همین دستگاه باشد. هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما مسلما در روزهای آتی می توانیم اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این دستگاه برای شما بتواند جذابیت داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

#اسپم
#ببخشید
@نیما‌عرفانی
سلام چطوری دوست عزیزم؟
حال عالی متعالی
رفیق یادته یه بحث کردیم در مورد اسپید تست و من گفتم قدرت سخت افزاری هیچ ربطی به اسپید تست نداره و شما قبول نکردی؟

comment image

🙂😉
الطاف عالی مشتعل

نیما عرفانی

سلام جیگر
الحمدالله به مرحمت شما. خودت چطوری؟
آره خوب یادمه کدوم پست بود که بحثش شد ، همون جایی که به آخرین کامنتم دیگه جواب ندادی شایدم ندیدی که بخوای جواب بدی …
✓https://toranji.ir/?p=1087268/#comment-255592
علی ای حال ؛ منم از این تست ها خبر دارم و خودتم مثال هایی ازش زده بودی اما من یادم نمیاد گفته باشم که “فقط” اسپید تست مبنا و ملاک سنجش قدرت پردازشی سخت افزار و پردازنده ست و از طرفی هم مخالف حرفت بودم که گفتی با اجرای کیفیت بازی ها و پرداختن به فریم ریت میسنجن .
اسپید تست و نحوه ی اجرای نرم افزارهای سیستمی و شخص ثالث , CPU رو درگیر میکنه و با بهینگی نرم افزار و سیستم عامل ارتباط مستقیم داره اما نتایجش متغیره و قابل استناد نیست و تو گیمینگ تست هم GPU اصلی ترین نقش رو ایفا میکنه و بنچمارک های هر بخش هم مختص به همون قسمته .
تازه بحث به همینجا ختم نمیشه و برای سنجش قدرت پردازشی چیپست و بازده و عملکردش در حین راندمان طولانی مدت، ثبات و پایداری و بهره وری انرژی هم تأثیرگذارن.

Finch

عزیزم آنلاین نبودم که جواب بدم متاسفانه
الان آنلاینم
این گوی و اینم میدان
بیا همون پست 🤗😉

Mahdi

عاشقتم پکسل

پیکسل فوق العادست☺

SHREK

هیچ علاقه ای به این گوشی ندارم پیکسل فقط دوربینش خوبه.

Milad7

پیکسل ها فقط دوربینشون خوبه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)